::Apply cuti On9:: - Blog Eyzamiel

4.5.11

::Apply cuti On9::

Ha.. Sian opis aku kan...
Opis lain dah lama guna EgHRMIS..
Opis aku baru nak start guna... :)

Takpe la..
Sekurang-kurangnya ade kan...
Tapi buat permulaan ni kat opis aku kena isi Dua-dua..
HRMIS on9 dan borang cuti manual...

maybe diaorg takut ade kesilapan kut...
Pas ni kalau malas nak datang keja, bole la mohon on9 melalui rumah (tgk tu, niat x baik)....

Tapi selalunya,sesuatu benda tu mesti ade pro n kontra kan..
buat masa sekarang ni, aku rasa cam manual lagi cepat...
sebab sistem HRMIS kat opis aku ni asyik 'hang' ajer...

Takper, bak kata hubby... pelan-pelan kayuh...
Benda baru memang camtu...
semua orang nak try.... hi..hi..hi...


eyza

2 comments:

  1. HRMIS mmg salu hang. Nati akhir thn lagi teruk hang dia sbb seme dok isi borang SKT n LNPT.

    akak kat sini CC tolong online kan. hik hik :D

    Oh. Tak silap akak HRMIS tak leh online dari umah sbb dia server kat opis memasing je. Sbb takut org hack sbb seme tu peribadi penjawat awam. Kalo tk silap akak ler, masa org JPA bagi seminar pasal HRMIS ni dulu

    ReplyDelete
  2. Kak Reen..
    tu la, asyik hang ajer... kitaorg semua kena isi sendirik....
    a'ah la kak.. ingatkan nak isi kat umah, tapi x bole.. :)

    ReplyDelete