Menyesal kemudian dah tak berguna, sapa suruh tangan tu gatai sangat! - Blog Eyzamiel

10.7.14

Menyesal kemudian dah tak berguna, sapa suruh tangan tu gatai sangat!


Ha.. panjang tak tajuk aku kali ni? Sebab apa aku letak tajuk tu? sebab.... dari minggu lepas aku dok survey tiket flight... pastu tgk harga tiket dah mahal.. so, aku ingat nak la tunggu sampai hari selasa sebab isnin aku cuti... ok, fine..selasa tu dapat harga yang boleh tahan gak la.. RM 1125 utk 2 org pg balik.. ok la.. dah masuk data semua, tup-tup bila nak bayar jer.. terus hang.... adoi.. saja je.. pastu bila masuk balik, harga dah tukar jadi mahal... dapat RM 1290... ok, aku tak jadi beli.. tunggu lagi sampai semalam (Rabu).. tengok-tengok.. harga tak turun jugak.. still RM 1290.. tak lama pastu bukak lagi.. still sama.. nak tak nak aku beli je sebab takut harga tiket naik... Ok, Fine.. dah berjaya beli...


















Tapi... apa yang buat aku rasa nak lempang diri sendiri... bila pagi ni.. tangan aku ni saja-saja gatai nak pi check harga tiket... masa tgk tu aku dah rasa geram.. sebab... Harga dah turun... 2 orang pergi balik dalam RM 1100 jer... Argh.. dekat RM 190 gak la beza dia.. rasa macam nak tarik rambut jer... Bak kata hubby.. nak buat macam mana..menyesal kemudian dah tak guna..pasni jangan dok gatal2 check lagi.. biarla dia nak turun berapa banyak pun.. yang penting, aku tak tau..huhuhu....




5 comments:

  1. Tak pe la Fiza..anggap tu bukan rezeki..kalau difikirkan sgt sakit hati sbb terkilan..yg penting dpt beraya bersama family kt kg..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. nak buat macam mana.. yg penting dapat balik..

      Delete
  2. eyza balik kuching ? orang sane ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak la.. husband orang sana.. tahun ni turn umah MIL pulak.. :)

      Delete