Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My - Blog Eyzamiel

1.7.14

Saya Nak Duit Raya RM300 Daripada Nile.Com.My


Nile.com.my yang merupakan online shopping Malaysia yang menjual  baju muslimah , pakaian , kasut , beg , barang2 gym , buku , kelengkapan rumah/dapur dan sebagainya akan mengadakan giveaway bagi Hari Raya AidilFitri ini . 

Di bawah merupakan hadiah bagi giveaway ini :

2 x Pemenang Bertuah akan mendapat RM300 tunai
4 x Pemenang Bertuah akan mendapat RM100 tunai

RM 300 tu sape yang tak nak kan? tambah-tambah bila dekat nak raya ni... Aku kalau dapat RM 300 ni, aku nak bawak mak ayah aku bukak puasa kat luar.. makan best-best sikit.. apa yang diaorang nak makan, masa ni la aku nak tunaikan.... pastu, kalau ada duit lebih, aku nak beli baju raya untuk diaorang dan bawak diaorang jalan-jalan kemana aje yang diaorang nak pegi...dan kalau masih ada lebih jugak, mestila aku bagi kat diaorang...buat duit raya.... kalau tak dapat RM300 dapat RM 100 pun takpe.. tetap aku boleh bahagiakan mak ngan ayah aku... :)

K, itu je harapan aku kalau menang ni... harap-harap menang la yer...

kalau korang pun nak join jugak..klik jer sini..

2 comments:

  1. gud luck.. selamat berpuasa.
    CT singgah sini jalan jalan. CT follow sini.
    jemput jenguk blog CT yang tak seberapa :

    www.sitiyangmenaip.blogspot.com

    ReplyDelete