Tempah Full Edit Blog dengan Sheda Ucu - Blog Eyzamiel

9.7.14

Tempah Full Edit Blog dengan Sheda Ucu

Nampak lain tak blog aku? Cantik tak? Cantik kan? tanya.. pastu jawab sendiri pulak... kalau korang kata tak cantik pun tak pe... yang penting aku rasa cantik... hahaha.. 

Dah lama sebenarnya aku nak edit blog cantik-cantik... tapi.. asyik dok survey-survey dulu... Sampaila hari tu aku tengok hasil kerja Sheda Ucu kat blog Nadia ... Eh.. macam cantik jer... macam berkenan jer.... Pastu, aku pun PM la Sheda... Alhamdulillah, selepas berunding harga.. aku pun setuju... Dan.. ini la hasilnya...


Aku memang nak yang simple jer..Tema mesti la Pink Purple.. pastu, aku request nak bunga Lili... Aku memang puas hati sangat...


Aku suka cara Sheda ni.. walaupun aku agak cerewet.. tapi dia sabar jer layan.. Sori Sheda .. :)

Kalau korang suka dan nak tempah jugak kat Sheda.. Korang bole tengok kat sini:



Tentang harga, korang jangan risau..boleh Kaw Tim.. Servis pun bagus... Memang aku recommed sangat...

10 comments:

  1. Replies
    1. Eyza mmg nak yang simple pun... xde la serabut macam sebelum ni..

      Delete
  2. cantik.cantik.cantik.
    suka lah. nanti nak jengah gak la.
    tapi... akak dah takut nak godek lelawa blog. kut ilang cam tu ari.. pitam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eyza pun asyik tgk blog orang lain cantik2.. tu yg macam teringin nak buat gak.. :) a'ah la kekda.. eyza pun risau gak.. hari tu blog TTC eyza pun hilang..lenyap tak tau kenapa.. dah la semua data treatment kat situ... sedih gak la bila jd camtu..

      Delete
  3. ida nye biasa je.. kan.. ntah pape blog aku HAHHAHHA.. lawa dah blog eyza ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blog Eida mmg dah cantik..Simple but Nice.. yang penting kaler pink.. :) blog eyza jer sebelum ni agak caca marba.. ni bila upah orang buat, baru la ok..

      Delete
  4. cantik.. :)

    Jemput Join "Segar bersama Fresh Care dan Safe Care Giveaway by EJulz "Segar bersama Fresh Care dan Safe Care Giveaway by EJulz"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq.. :) InsyaAllah... nnt saya join yer..

      Delete
  5. wahh..cantiknyaaa..after view blog eyza ni terus seri nekad nak gunakan khidmat Sheda Ucu, da pm dia kt fb..27hb ni bru dia start design blog seri..yeay! tQ eyza for this inspiring post ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak.. eyza pun sebelum tu godek2 ambik inspirasi dr blog orang lain gak.. yeay.. pasni makin cantik la blog awak yer..

      Delete