Forever Dewi HQ mencari ejen dan Dropship untuk Minuman Sarang Burung - Blog Eyzamiel

12.2.19

Forever Dewi HQ mencari ejen dan Dropship untuk Minuman Sarang Burung


Hari tu pergi Hatyai, aku tak sempat nak pergi tempat untuk minum sarang burung. Aku memang penggemar minuman sarang burung ni. Tapi, nak cari yang Halal tu yang susah sikit.

Bila balik KL, aku dok cari jugak dekat mana aku boleh minum air sarang burung ni. Bukan apa, aku suka sebab dapat sejukkan badan. 

Dalam dok cari tu, aku pun jumpa dekat IG foreverdewi.official . Rasa macam tertarik je nak try. Aku pun terus la order sekotak terus. 

Dalam sekotak tu ada 6 botol. Harga sekotak cuma RM 120 je. Ada perisa Longan Red Dates, Extra Collagen Rock Sugar dan Chrysanthemum Rock Sugar. Kalau tanya aku, semua perisa aku suka. Tambah-tambah kalau sejuk. Rasa heaven je masuk kat tekak.


Sarang burung yang boleh dimakan adalah sarang burung yang dihasilkan oleh burung walit ketika ia nak bertelur dengan guna air liur je. Lagipun masyarakat cina di South East Asia dah amalkan minum sarang burung sejak hampir 400 tahun dulu.

Ada banyak khasiat produk sarang burung ni. Antaranya :

1.Meningkatkan daya ingatan, meningkatkan pengaliran saraf dan penyerapan vitamin D dari cahaya matahari.

2.Mengandungi karbohidrat dan lipids serta bahan yang dapat merangsang pembahagian dan peetumbuhan sel, meningkatkan pertumbuhan tisu dan regenerasi dan dapat menghalang jangkitan influenza.

3.Kandungan Tirosin dapat membantu mempercepat pemulihan daripada terapi radiasi dan kemoterapi bagi pesakit kanser dan pesakit baru yang menjalani pembedahan.

4.Threonine yang terdapat dalam sarang burung menyokong pembentukan kolagen dan boleh mencegah kedutan serta anti penuaan, anti jerawat, mengurangkan pembentukan bintik-bintik pigmentasi dan seterusnya menjadikan kulit licin dan halus.

5.Khasiat untuk warga tua dimana membantu meningkatkan kesihatan fizikal dan mental, meningkatkan ingatan, mengurangkan masalah hati dan usus, mengawal gula dalam darah, meningkatkan keupayaan untuk menyerap kalsium, anti penuaan tulang belakang dan anti-arthritis.

6.Boleh membantu melegakan penyakit berkaitan pernafasan seperti asma atau batuk kronik.

Minuman Kolagen Sarang Burung dari Forever Dewi ni adalah produk yang sangat berkualiti dan berkhasiat. Produk ini juga mematuhi Sijil Pensijilan GMP, Sijil Pensijilan HACCP, Skim Pensijilan MESTI dan yang paling penting Sijil Halal JAKIM.

Produk ni boleh diamalkan oleh semua golongan tak mengira umur dan jantina.


Sekarang ni pihak syarikat tengah cari agen dan dropship. Kalau korang berminat nak tambah pendapatan boleh la contact diaorang. Jangan lupa mention nama kod ni FDEYZAMIEL kalau korang berminat jadi agen atau dropship, korang akan dapat diskaun 10-30% dalam tempoh tertentu.

Maklumat lanjut, korang boleh tengok dekat:


1 comment: