Syoknya dapat makan Steamboat Murah di Pearl International Hotel - Blog Eyzamiel

29.10.16

Syoknya dapat makan Steamboat Murah di Pearl International Hotel

Eyza ni memang penggemar steamboat. Tambah-tambah kalau musim hujan macam sekarang ni. Sejuk-sejuk makan Steamboat memang best. Rasa lebih feel. Hihihi.

Isnin hari tu Eyza ke Pearl International Hotel untuk makan Steamboat. Ada promosi Steamboat murah uolls dekat Cafe 5 hotel ni. Cuma berharga RM 35.90+ utk seorang. Rugi tak grab peluang ni.

Dan, apa yang lagi buat Eyza happy makan kat sini bila kita makan berempat tapi bayar utk 3 orang je. Sorang lagi percuma. Suka ke idok? Eyza haruslah suka. Benda free tu. Tapi...tapi... harus diingatkan promosi ni hanya untuk Hari Isnin hingga Jumaat je tau.


Dan untuk para wanita pulak, ada promosi yang lagi berbaloi dan buatkan kita rasa tak percaya. Ni Eyza nak bagitau ni. Para wanita yang tengah baca blog Eyza ni berpeluang untuk makan Steamboat kat sini dengan harga RM 2+. Ni cerita betul tau. Bukan cerita dongeng. Hahaha. Tapi, sebelum tu kena la ada task sikit. Ala.. tak susah pun.. 

Caranya ialah dengan kongsikan poster kat atas tu di Facebook masing-masing. Jangan privatekan tau dan call 03-7983111 untuk tempahan.


Promosi ini hanya pada hari Rabu sahaja sempena 'Ladies Night' dan terhad kepada 50 wanita sahaja untuk 1 malam.

Selain dari Steamboat ada juga semi buffet. Macam-macam ada. Pendek kata memang semua akan balik dengan kekenyangan. 

Kredit : Kolin
Kat sini, ruang makan pun selesa. Datang ramai-ramai pun best. Boleh je cantumkan meja dan makan sekali macam kami hari tu. Dah ramai-ramai satu meja lagi la havoc.

Kredit : Kolin
Untuk Set Steamboat, kita akan dapat semangkuk penuh dengan pelbagai jenis makanan. Kalau tengok gambar nampak macam sikit. Tapi hakikatnya memang banyak uolls. Sendat padat perut masing.


Dalam Set Steamboat ni ada makanan laut, sayur-sayuran, jagung, fish ball, mee dan yang paling Rare bagi Eyza ialah ada Breast Smoked Duck. First time Eyza try. Sedap jugak. 


Kalau rasa tak kenyang makan Steamboat jangan risau tau sebab ada hidangan Semi Buffet. Ha.. ada pelbagai makanan. Nasi dan bihun goreng pun ada. Pilihan desert takyah citer la. Semua Eyza suka lebih-lebih lagi Sago Gula Melaka. Makan sejuk2 plak.. Haish.. ni pun dok telan ailio.. hihihi...





Puas hati la makan kat sini. Kenyang betul. So, kalau uolls masih mencari Buffet dengan harga yang berpatutan sekitar Lembah Kelang bolehlah datang ke Pearl International Hotel di Batu 5, Jalan Klang Lama ni.  Gerenti puas hati.

1 comment:

  1. Untung tau jadi perempuan ni sebabnya ada promosi yang hanya perempuan dapat...RM2+ je untuk semuaaa tuuu...bestnyaaa!

    ReplyDelete