Fish Head Sandal! Cantik dan Selesa - Blog Eyzamiel

27.12.15

Fish Head Sandal! Cantik dan Selesa


Review | Aku ni suka sangat beli kasut. Selalu aku akan beli kasut sebab cantik. Pastu bila balik umah mula la rasa menyesal sebab cantik dan berjenama tak semestinya selesa.

Dah banyak kali aku kena. Pakai je kali pertama kaki dah melecet teruk. Kalau takpun, kaki  akan sakit sebab kasut keras sangat. Bila dah rasa tak best  sekali tu je la aku pakai pastu buat pekasam dalam rak kasut.

Sekarang ni kalau nak beli kasut, aku akan lebih hati-hati.  Aku akan tengok keselesaan dulu baru la fikir tentang cantik.

Tapikan, kalau dapat cantik dan selesa lagi best kan? Pakej lengkap. Sekarang ni aku dah tak risau sebab aku dah jumpa kasut yang aku suka. Cantik dan Selesa. Ala-ala slipper  tapi bertutup. Ada jugak orang panggil Fish Head Sandal sebab depan tu macam kepala ikan. Tak kisah la panggil apa.yang penting happy.. hihihi..



Fish Head Sandal ni,dah la selesa, tahan lasak dan kalis air plak tu. Ada pelbagai design dan corak yang korang boleh pilih. Contohnya macam kat bawah ni.





 Banyak plak pilihan. Yang bestnya, Slipper ni adalah handmade. Kita bole tempah ikut citarasa sendiri.



Disebabkan handmade, selalunya akan ambik masa sikit. Tapi paling lama pun dalam 2 minggu kasut yang kita tempah tu akan siap. Pastu, diaorang akan terus pos pada pembeli. Aku punya kaler biru. Mula-mula sampai aku risau jugak. Betul ke selesa ni. Tapi bila dah pakai. Memang best. Sekarang ni pegi mana-mana aku dok pakai kasut Slipper ni je.



Ni  pattern yang aku pilih. Cantik tak? aku suka design ni sebab simple..



Untuk tempahan atau pertanyaan, bole contact :

Whatsapp Azie – 01131550787
Instagram - @rifqyrizqy
Facebook – Azeey  Amin

*Untuk review bole emailkan ke eyzafarza@gmail.com

2 comments:

  1. wahh cantik T_T
    seriouds eh comfy hihi thanksss

    ReplyDelete
  2. Level sandals are agreeable to wear even after extensive stretches of time.Havaianas rose gold These can take a lady from an easygoing and laid back day to a rich and formal night.

    ReplyDelete