Alhamdulillah... - Blog Eyzamiel

2.5.14

Alhamdulillah...

Tadi pihak Nuffnang call.. mula-mula aku takut nak angkat.. ye la, no tak kenal kan... pastu, tetiba ter'berani' la pulak nak angkat..bila angkat.. dia cakap dari Nuffnang... ok.. aku dah nebes dah time ni... pastu.... dia bagi tau yang aku menang dan bole ber'yoga' dengan Yuyu.. Ingat lagi tak entry ni? Yeay.. Bestnya.. Alhamdulillah... Dalam masa yang sama aku risau gak.. aku ni kan blogger suam-suam kuku jer.. nak jumpa blogger famous..mesti la aku risau.. hahaha.. harap-harap semuanya berjalan lancar la besok... Amin..

6 comments:

  1. salam ziarah. tahniah. terbaiklah. semoga menjadi pengalaman manis ek.

    ReplyDelete
  2. tahniah sis, nnti update kisah yoga ngan yuyu ye

    ReplyDelete
  3. Tahniah, eyza....
    Btw, saya nak minta izin ni..nak copy jawapan eyza dekat blog Yuyu untuk saya masukkan dalam satu entri saya esok, boleh? Nanti sy bagi backlink sekali ke blog ini... :)

    ReplyDelete