Jom kita join YOGA bersama Blogger Terkenal Yuyu Zulaikha dan Whisper - Blog Eyzamiel

30.4.14

Jom kita join YOGA bersama Blogger Terkenal Yuyu Zulaikha dan Whisper

Korang pernah tak rasa kurang selesa atau bocor bila datang period? Ha.. aku ni kalau period jenis yang pengaliran banyak.. sampai pernah la terbocor kat sofa... nasib baik sofa umah pak jang aku tu leather, kalau kain... jenuh aku nak cuci... :)

Dari zaman sekolah lagi aku memang dah pakai Tuala Wanita jenama Whisper... tapi, bila dah kerja.. aku suka tukar-tukar jenama... kekadang aku pakai Whisper la...Kotex la.... Libresse la... semua aku suka.. aku ni kan jenis yang tak tetap pendirian sikit... hahaha... tapi, Whisper tetap no1 di hati... sebab setakat aku pakai Whisper ni, blom pernah bocor la kalau kita tukar 'bila sampai waktunya'... memang selesa la.. nak buat apa-apa aktiviti lasak pun tak ada masalah... even kalau korang nak ber'yoga' pun Insyaallah tak bocor...


U'alls teringin tak nak try Yoga? atau yang dah pernah try tapi nak buat lagi? Ha... kali ni Whisper ada bagi peluang untuk sesapa yang teringin nak ber'yoga'... siap bole buat Yoga dengan Blogger terkenal Yuyu Zulaikha lagi... Nak tau macam mana korang bole join? korang klik iklan Whisper kat blog aku ni atau korang klik jer sini... pastu...

Jawab soalan mudah ni kat Blog Yuyu :

"Assalammualaikum, saya berminat untuk sertai kelas yoga bersama-sama Yuyu Zulaikha kerana..."

kalau nak dipilih sebagai antara 2 yang akan join yoga class pada hari sabtu nanti, please, cepat-cepat jawab slogan tu bersama nama url facebook ya.senang nanti Yuyu PM terus kat fb. bukan senang tau nak join benda-benda best camni..tambah-tambah kalau ianya free... memang berbaloi..

Ha.. senang kan? aku dah buat.... korang jangan lupa yer.. jom kita cuba nasib.. mana la tau rezeki ada utk jumpa Yuyu.. bole la minta tips blogging ngan dia.. :)

2 comments:

  1. Macam best je..hehee
    Dulu MJ setia dengan Whisper, tp sekarang dengan KOTEX plak ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eyza ni suka tukar-tukar brand.. kotex pun eyza pakai gak..

      Delete