Jemputan kenduri di Kampung Pengantin, Setapak. - Blog Eyzamiel

26.5.14

Jemputan kenduri di Kampung Pengantin, Setapak.

Ni citer 3 minggu lepas kalau x silap aku... sori yer dah lupa... banyak sangat yang nak ingat..hahaha.. bukan faktor umur tau!

Aku n my BFF merangkap Adik Ipar aku dapat jemputan kenduri kahwin kat Kg. Pengantin, Setapak...ni kali kedua aku pg kat situ.. sebelum ni Dinner opis aku pun buat kat situ jugak...tapi sampai skrg aku lom update.. :)

Mula2 janji ngan geng2 kewangan pukul 1 ... tapi, elok je kitaorang sampai... x nampak lagi muka diaorang... kitaorang pun bergambar je la dulu kat luar dewan..

Pergi berdua jer...

Cak!
 Dah habis bergambar..tunggu punya tunggu.. still x nampak batang hidung diaorang... kitaorang decide nak masuk dulu.. makan pelan2 sambil tunggu yang lain2... Masuk dalam..salam ngan tuan rumah... terus makcik pengantin bawak kami dan tunjuk meja... terkejut gak la kami berdua ni sebab makcik tu suruh kami duduk kat meja V.I.P.. terkulat-kulat kami berdua..meja sikit punya besar..kami berdua jer... dah la meja V.I.P tu nak kena penuh dulu baru bole buka..perut dah berkeroncong dah time tu...

Meja V.I.P.. no. 23...

Sementara menunggu tu..kami selfie dulu....
 Sampai kul 1.30 pun x sampai lg.. adoi.. dah lapar ni..last-last kami berdua decide nak pg makan yang buffet punya.. layan diri jer.. mana tahan nak tunggu meja penuh.. perut dah bernyanyi-nyanyi riang ni...

ni je yang aku ambik..konon2 kan diet.. hahahah...
 Dalam pukul 2, baru pengantin masuk dalam dewan.. sama cantik sama padan..



Lama jugak kami dok lepak dalam dewan tu.. pastu, keluar tunggu diaorang kat luar pulak.. dalam 5 minit macam tu baru la diaorang sampai... Adik Ipar aku masuk balik dalam dewan untuk tangkap gambar ngan pengantin n team2 kewangan .. aku dah panas.. tunggu je kat luar sambil makan jajan kat Candy buffet.. :) Bila adik Ipar aku settle... terus gerak balik rumah... Nasib baik cuaca ok.. tapi panas jugak la..

Door Gift... Cantik bekas tu..

Dalam tu diaorang letak Coklat Cadburry (harap2 yang ni xde la unsur2 B... kat dalam tu.. :)

Tahniah Untuk Pengantin berdua...
Notakaki : Tahniah jugak untuk Angah dan Ida sebab tak lama lagi nak dapat Baby...  Nanti bole la Maklong dia ni tumpang kasih sayang yer...

No comments:

Post a Comment