Monopod Murah dan Berbaloi... - Blog Eyzamiel

19.5.14

Monopod Murah dan Berbaloi...

Assalammualaikum... hai u'olls... pe khabar? pe citer? aku? khabar tak berapa baik hari ni... badan rasa seram sejuk macam nak demam jer.. dari semalam lagi..tapi, sebab aku ni malas nak pg klinik.. aku gagahkan jugak diri datang kerja.. bukan la bermaksud aku ni workoholic sangat.. cuma malas nak pg klinik..dan kalau x pergi.. terkorban pulak cuti aku... selagi bole bertahan... aku datang la.. kalau x, aku minta balik je la nnt.. (ikut suka hati aku jer nak minta balik.. hihihi..)

Sebenarnya kan.. aku nak citer tentang Monopod.. Ala..sejenis pemegang untuk smartfon tu...senang nak ambik gambar... kiranya fungsi dia macam tripod jugak la.. cuma yang ni korang boleh pegang je sebab kecik... bole adjust panjang dia.. kiranya kalau korang nak gambar berdua.. dah tak payah nak panggil orang tolong tangkapkan.. guna je monopod.. banyak mana korang nak ambik pun boleh...senang je...pemes kut skrg ni.. sana sini orang dok citer.. cuma aku jer yang baru nak beli... hahaha.. biar lambat, jangan tak beli langsung...

Selama ni aku dok ushar jer orang guna.. nak beli.. tapi tgk harga macam mahal jer.. takpe, sabar dulu.. nanti lama-lama turun la harga tu... Semalam, membe opis aku tanya.. nak tak Monopod? Mesti la aku nak kan... Bila dia bagitau harga.. lagi la bertambah-tambah aku suka sbb sebelum ni harga yang aku tanya semuanya mahal-mahal belaka... membe aku ni jual harga memang mampu milik la... tu yang aku beli 1.. nak lagi best.. kaler pink kesukaan aku pun ade.. So, dengan tak bertangguh, terus order... Monopod Kaler Pink 1!

Hari ni,datang opis.. membe aku dah bawak.. Yeay cepatnya... hepinya...

Yeay..Dah dapat..

Idaman hati.. kaler pink...

Selalunya monopod ni ada 3 kaler...hitam, pink ngan biru...

pemegang fon.. bila kita beli monopod, dia pakej sekali dengan pemegang ni...

See.. senangkan.. tak payah nak minta orang lain tolong ambikkan...

Teringin jugak nak beli? Tapi tak tahu kat mana? Ala.. tak payah susah2... PM jer Syida... Tanya dia.. dijamin korang rasa.. eh..murahnya kat sini... tak percaya.. PM dulu... korang cari jer kat FB.. Athyiesma NHs..






2 comments:

  1. ida nye pun kaler pinkkk... tapi tak tahan sangatt jenis ni cepat jee macam loose tempat holder die. kene beli yg tegap sikit tuuu.. ida pun baru terkedek kedek nak mencarii hihihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. eyza x guna pun lagi.. macam payah jer ngan handphone eyza.. nak guna jer nak kena bukak 'baju' dia.. kalau x, x muat nak masuk... :)

      Delete