::sakit gigi:: - Blog Eyzamiel

14.11.09

::sakit gigi::

Salam...

Sebenarnya dah 4 hari aku sakit gigi.... tu yang x de mood nak tulis.... tambah pulak dgn beban keja yang berlambak skrg ni....lagi bertambah stress la aku skrg ...
hujung2 tahun ni biasa la.... macam2 hal yang nak di settle..tambahan pulak isnin ni ade penilaian untuk dapat akreditasi kat opis aku... semua org sibuk la update ape yg patut..tu yg buat bebanan kerja makin bertambah...
kalau ikutkan hari ni aku kena pg opis... selesaikan aper yg patut..tapi aku x de mood nak pg...pastu x yah la aku pg kan..hi..hi..suka hati aku jer...lagipun kerja2 aku dah banyak yg aku settlekan semalam....
semalam masa aku balik kerja... ade accident...yang buat aku ngeri tu sbb ade yang meninggal... terbayang2 plak aku semalam... dah la hujan.... moga2 roh org tu ditempatkan dikalangan org2 yg beriman..Amin...
lepas tgk tu aku terus insaf jap..bawak keta slow jer....

nota: aku tgh geram ngan broadband aku ni...slow giler..tu yg buat aku xde mood nak update ni...camne nak bagi laju ek?ngengada plak aku ni.. nak laju ajer...hi..hi...

No comments:

Post a Comment