::27 tahun:: - Blog Eyzamiel

5.11.09

::27 tahun::

happy besday to me...happy besday to me.....
happy besday to eyza.................happy besday to me......

Alhamdulillah.. hari ni usia aku dah bertambah lagi setahun....
dah 27 tahun rupanya usia aku... rasa cam baru 17 tahun jer...hi...hi....
perasan.....
aku x de perancangan aper2 pun utk sambut besday tahun ni.....
just sambut ngan hubby & adik aku jer....
cuma aku rasa hari ni nak masak makanan yg special sikit..
tapi lom tahu lagi nak masak aper....
ade cadangan?

5 comments:

  1. selamat hari tua! thihihi! semoga cepat2 dpt baby. semoga doa aku termakbul ok?! amin... ;)

    ReplyDelete
  2. thank's semua....
    g...
    Amin..harap2 makbul la hendaknyer..

    ReplyDelete
  3. salam

    teringat satu peristiwa..
    saya nyanyi happy besday to me ... rupa2nya ada orang dengar... masa duk kolej.. bilik2 dipisahkan dengan dinding kayu yang dibuat seperti simen. malu seh...

    ReplyDelete