::berurut:: - Blog Eyzamiel

15.11.09

::berurut::

baru2 ni ade la membe lama aku suggest suruh aku pg berurut utk dapatkan baby....
tapi aku x tahu nak pg berurut kat mana? lagi satu aku ni dah la jenis yang tak tahan sakit....
takut aku menjerit-jerit jer nanti..hi..hi..
aku nak minta pendapat kawan2 semua... patut ke tak aku pg berurut... kawan aku kata mana la tau rahim aku jatuh ker...sbb masa sekolah dulu aku mmg lasak..jatuh motor pun dah banyak kali...
masa baru kawin pun aku pernah jatuh sampai berdarah... kalau bole... tolong bgtau mana2 tukang urut.... mana la tau...kut2 betul ke cakap membe aku tu...

2 comments:

  1. wey! ko jatuh sampai berdarah?? kat mane yg berdarah??
    try la pi berurut,nak baby tak? kalo nak kene la tahan geli ke sakit ke...tp aku tatau kat mane leh urut. try la cari dlm google.

    ReplyDelete
  2. hai....cuba la berurut...insy..ade rezeki tak kemana. ada kawan tu banyak kali berurut, now alhamdulillah...dah rezeki kan....tuhan tu adil, dia akan beri rezeki kepada mereka yang dikehendaki....jgn putus asa k.....saya pun sedang mencuba seperti kamu.......dun loose hope !!!

    ReplyDelete