::hadiah besday:: - Blog Eyzamiel

7.11.09

::hadiah besday::

walaupun skrg ni aku dah ade broadband sendiri tapi tetap lambat update kan? bukannye ape... x de mood nak update..alasan la tu kan....hi..hi...

masa besday aku hari tu..hubby buat surprise... dia kata x de hadiah... so..aku pun x kisah..janji dia ingat n wish pun dah cukup....
bila dia balik dari keje..aku pun sambut cam biasa kat pintu..n mmg hubby x de bawak aper2 bungkusan... aku fikir mmg betul la dia x belikan aper2....
bila dah masuk dalam umah..tetiba dia bukak pintu depan semula..rupa2nya dia dah sorokkan hadiah tu..terkejut la aku sbb x sangka sempat jgk dia belikan walaupun sibuk.....


cuba teka apa didalam.......
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:


ini la dia..handbeg........

mmg hubby dah janji nak belikan aku handbeg..tapi x sangka pulak dia akan beli dalam waktu terdekat ni... untuk hadiah besday....ye la kena berjimat cermat sbb raya haji ni kitaorg balik sarawak......banyak duit nak pakai.....

thank's abg..pas ni senang la sikit kalau eyza bawak telekung dah x payah bawak dua beg.... bole letak terus dalam handbeg ni.....
peace.............

2 comments:

  1. salam

    cantik beg :)

    dan



    unik la paper bag tu hehe

    ReplyDelete
  2. a'ah.. eyza pun suka paper bag tu..hi..hi...

    ReplyDelete