::i'm back:: - Blog Eyzamiel

4.11.09

::i'm back::

dah lama kan aku x hapdet blog ni.. bukannye ape... skrg ni kat opis dah x bole hapdet...busy memanjang... tgh nak kejar bayaran sebelum penutupan akaun.....

sebenarnya banyak yg aku nak citer... tapi sebab dah lama sgt... kita abaikan jer la....
aku citer pasal weekend aku hari tu jer la.....
hari sabtu tu aku bawak adik aku pg karnival pekerjaan kat Galaxy Ampang.... ye la.. dia tgh cari keje.... banyak la jgk co. yg dia bg resume...harap2 ade la yg sangkut.....
pas tu kitaorg sempat pg karaoke kotak kat tgkt atas....dapat la aku release tension.....
kat luar time tu ade buat mobile fair..... just tgk2 jer..
ahad plak aku gi lagi kat sana......sempat la aku beli.........
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

iphone (kredit to google)
dan......
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:



(kredit to google)

pasni aku dah bole la selalu update blog kat umah......

peace....

No comments:

Post a Comment