::menu simple:: - Blog Eyzamiel

11.9.09

::menu simple::

Smlm aku dah cipta sejarah utk diri aku la...
mana taknya...
selalunya dalam kul 5.30 aku dah sampai umah....
tapi semalam...
aku ngan adik aku gi care'4 dulu...
beli barang2 nak masak...
masa kat kaunter tu baru sedar yang jam dah kul 6.25...
pas bayar semua...
terus gerak balik umah....
sampai jer umah dah kul 7.00...
apa lagi...
kelam kabut la kitaorg...
last2...
bagi menjimatkan masa...
kitaorg bahagikan tugas...
adik aku buat air....
n...
aku goreng mee...
tu jer menu yang sempat dibuat dengan masa beberapa minit jer....
Alhamdulillah....
time aku hidang makanan tu ngam2 jer baru nak azan...
nasib baik sempurna gak berbuka semalam...
tapi pas jer berbuka..tetap kena masak nasi...
sbb..
hubby kata x kenyang makan mee je..
dia nak makan nasik...
nak tak nak...
masak la jgk....
hari ni aku kena balik cepat...
takut kejadian semalam berulang lagi..... hi..hi...

2 comments:

  1. eyza, orang pompuan klu dapat menyingggah beli barang memang ralit memilih.. tup2 dah 1jam kat situ... hahaha...

    ReplyDelete
  2. hajar..
    tu la pasal..
    padahal shopping barang2 yg nak dimasak jer tu..bole plak ralit sgt..hi..hi...

    ReplyDelete