::award lagi:: - Blog Eyzamiel

1.9.09

::award lagi::






1. Award Untuk Rakan Blogger
2. Love'ly Blogger Award
Apa yang anda perlu lakukan ialah;

1. Buat Posting tentang Award ini.
2. Linkkan pemberi awards ini di entri itu.
3. Bagi para sahabat yang belum jadi Follower atau Bertukar Link, harap menjadi Follow atau bertukar link dengan saya.
4. Copy-paste Image diatas.
5. Sebelum ambil jangan lupa tinggalkan komentar di entri ini.

Bagi sahabat yang belum tahu makna Award, sedikit gunanya...
1. Menambah mempererat jalinan Blokwalking.
2. Menambah jaringan link di web mesin pencari berita.
3. Cepat menambah tingkat Page Rank, baik dari Google, yahoo, msn, alexa atau yang lain.

kali ni aku dapat award dr membe blogger aku.. Irtiyah...
so..utk membe2 yg dah jadi follower aku n dah linkkan blog aku kat blog korang... sila la ambik yer... jangan segan2...ambik jangan x ambik...

No comments:

Post a Comment