::jalan2 ke open house:: - Blog Eyzamiel

28.9.09

::jalan2 ke open house::

sabtu hari tu aku dapat jemputan ke Open House... Umah Kak Tinie.... kat Bandar Country Homes Rawang.... aku ngan hubby kuar umah kul 5 lebih... tapi kul 8.30 baru sampai.... jammed teruk..start dari Giant Batu Caves sampaila ke Rawang.... bila sampai rawang dah kul 7... signboard pun dah x nampak..abis sesat la aku ngan hubby.... berpusing-pusing kat bandar rawang tu cari signboard tapi x de....

hubby suruh aku gi tanya kat stesen minyak... sombong betul pekerja kat situ... bila aku tanya dia buat x tahu jer... nasib baik la ade sorang uncle cina ni dia yang bersungguh-sungguh bagi arah jalan kat hubby..siap lukis peta lagi... orang melayu kita langsung x nak tolong..geram aku...

bila dah tahu jalan nak kesana...terlepas lak simpang sbb x nampak signboard Bandar Country Homes.... sekali lagi kitaorg sesat.. masuk ladang kelapa sawit plak...makin lama makin gelap..aku dah mula la risau.. pastu hubby pusing balik... n sms tuan rumah baru la jumpa......

mmg adventure tul pg open house kali ni.... tapi best sgt dapat jumpa Thaqif ngan Aidan... disebabkan dah lewat..kitaorg sekejap jer la kat situ..sampaikan lupa nak amik gambar... balik tu terus hubby masuk Highway Plus... senang sikit.. cepat jer sampai umah....

p/s: g, thank's tggu aku..sori aku lambat sampai... kesian hang kena tunggu lama....
kak tin, thank's jemput eyza..makanan dia mmg sedap.... eyza lupa nak bagi kak tin kuih
raya yg eyza bawak...sori....n cantik la umah moyang.... puas ati....

2 comments:

  1. tu la,tak sempat sembang lama2. akupon dah kelam kabut nak balik dah time tu.
    haah,umah kaktin lawa. tp sian thaqif kene sergah dgn aidan notti tu! heheh!

    ReplyDelete
  2. jammed ngan sesat punya pasal la aku lambat tu..kalau x leh lepak lelama sikit... aku pun jap ja..pas hang balik x lama lps tu aku pun balik....

    ReplyDelete