:::Radix Fried Chicken::: - Blog Eyzamiel

25.4.09

:::Radix Fried Chicken:::

balik kg ari tu aku sempat la merasa makan RFC...RFC ni kalau x silap aku ade kat area Utara je..rasanya kat tmpt lain belum bukak.... RFC ni under HPA.... ayam dia sedap la jugak...x berminyak...kering jer.... aku makan RFC yg kat area Sg. Petani..... mmg x rugi la beli....yummy....


semua tgh sibuk bahagi-bahagikan ayam..aku sibuk nak bergambar...


hot n spicy....


favourite aku ni.....


abg J tgh sedap menikmati ayam goreng.....


berebut aku amik peha ayam ni..takut org lain ambik dulu...hi..hi..bertuah punya along....


apa yang penting...halal.......


segar...organik.....halal.....


time ni aku dah nak balik dah....pandangan dari luar restoran.... time ni org mmg ramai giler... kena beratur panjang...nasib baik kitaorg dah abis... semua dah kekenyangan...kena rushing balik penang plak time ni sbb pak jang aku nak dtg umah..... yg jadik mangsa bwk keta..mestila abg J sbb aku dah mengantuk...hi...

3 comments:

  1. wah... macam sedap jer... ada macam rasa KFC tak? kalau kurang minyak.... itu lagi bagusssss... ermm.. tak sabar plak nak ke utara mai ni.. nak rasa gak RFC nih...

    ReplyDelete
  2. sedap.... siap ade banana split lagi...dulu KFC pun ade kan Banana Split ni... skrg dah xde.... a'ah mmg x berminyak cam KFC tu..sesuai la utk org diet cam eyza ni...konon....x la muak bila makan.... katanya nnt diaorg nak bukak kat damansara tp x tau bila.....

    ReplyDelete
  3. nak try la radix FC nie..
    tunggu balik kedah sok confirm jadi destinasiku..

    ReplyDelete