aku di tag lagi.... - Blog Eyzamiel

17.4.09

aku di tag lagi....

kali ni aku telah di tag oleh Mama Adam Haikal ngan Erlyda... mula2 aku jawab tag dari Mama Adam Haikal dulu yer....

Nama Timangan anda:

Hubby panggil :~ adeng @ deng (katanya panggilan sayang dlm bhs melayu sarawak, mula2 pelik..tp skrg rs cam best lak sbb jarang dengar org lain pggl..hi..hi...)
Family ngan sedara panggil:~along (bukan along yg iklan kat tv tu tau ::saya bukan along, saya cuma nak tolong:: :)
membe2 rapat panggil:~are-rha
membe kolej, blog ngan opis panggil:~eyza
org2 kampung panggil:~nora

Anda seorang yang:
susah nak mulakan perbualan dgn seseorg yg baru kenal.tp bila dah berborak, susah nak berenti. sorang yg sensitif. kakak yg penyayang. cepat tersentuh kalau tgk citer sedih @ org buang baby~rasa cam nak cincang2 je org yg buang baby tu~

Insan teristimewa??Describekan dia terlalu Istimewa di mata anda:

My Hubby n family~sebab mereka syg aku dan terima aku seadanya,selalu sokong ape yg aku buat n paling penting mereka limpahkan aku dengan kasih sayang yg banyak.

Lagu kesukaan anda:
semua lagu aku suka... lebih2 lagi lagu nabila huda (x ingat tajuk la pulak)....

Makanan kesukaan anda:
Semua yg mak aku masak......

Warna kesukaan anda:
Pink,Coklat, Silver, Orange n Black.

Tiga benda mesti ada dlm beg anda:
purse, kunci kereta n handfon.

Kali terakhir masa anda menangis & kenapa:
masa balik kg hari tu.... sbb tercerita benda sedih ngan hubby.....


Tag rakan anda:
Cik Puan yanz
Cik Puan Hartini
kak yan
sape2 je la yg nak buat... dipersilakan.....


...............................................................................................................................................
sambungan......

kali ni aku nak jawab tag dr Erlyda plak.... sori erlyda sbb lambat jawab... busy sikit....... aku jawab yg ni je sbb yg lagi satu aku dah jawab (yg kat atas tu)

What were you doing 5 years ago?
-aku masih lagi keja kat Lawyer Firm di Ampang...
-masih lagi bercintan-cintun ngan hubby (masa 2 masih lagi pakwe...)
-menyewa bilik di taman permata
-selalu lepak kat Giant tmn Permata ngan membe2
-yg penting...badan aku x 'bolat' cam skrg..hi..hi....

What were the five things on your to do list today?
-buat changes (nak hantar ke AG hari Rabu ni)
-jawab tag
-makan roti canai kat Bistro
-pg perpustakaan ~hantar buku criter
-balik umah nnt kena masak.... (hubby aku x suka makan kat luar)

What are 5 snacks that you enjoy?
-potato chips
-coklat cadbury
-popcorn
-asam taik hidung (ha..ha..ha...~dengar cam geli je kan..tp sedap)
-roti canai (bole kira snacks ke...jgn mare)

What are the 5 jobs you've had?
-keja aku skrg..
-tukang masak ~ utk laki aku ngan family je...
-kerani akaun utk laki aku~tiap2 bulan aku kena kira 'claim' dia...
-driver~kena drive sendirik gi keja....
-penyanyi~bila aku bosan dan melalak kat dapur....

tag 5 person and who are they?
-g
-kak tin
-yanz
-kak yan
-mama adam haikal
(sesape je yg baca bole buat, bg yg aku dah suruh buat ni...kalau dah buat..abaikan je la....)

4 comments:

  1. ngeh..ngeh..ngeh...thanks yer cik eyza adeng..eh hubby ezya org sarawak ek?eyza org mn ek...sign la guest book kita..huhu

    ReplyDelete
  2. a'ah..hubby org s'wak...eyza org penang.... jauh kan? hi..hi... insyaAllah...nnt eyza sign....

    ReplyDelete
  3. aduh kena lagiks..hehhe..tp rasanye akak dh buat aritu..cuma lain sket soklan nye...

    ReplyDelete
  4. dah penah buat dah makcik~ ;D

    ReplyDelete