hutang yg belum dijelas.... - Blog Eyzamiel

13.4.09

hutang yg belum dijelas....

ha...bukan hutang aper pun...hutang jawab tag ngan erlyda.... thanks erlyda sbb menge'tag' eyza.... jawapannya ialah........

*1. He’s sitting in front of the TV, what is on the screen?

apalagi kalau bukan sport...x kisah la sport aper pun...tp yg paling dia layan mesti la footbal ngan badminton......

*2. You’re out to eat; what kind of dressing does he get on his salad?
dia jenis x kisah..kalau sos saje pun x per.....

*3. What’s one food he doesn’t like?
kuih muih.... dr dulu lagi dia x suka.... (selamat aku, x yah buat kuih....ha..ha..ha....)

*4. You go out to eat and have a drink. What does he order?
paling favourite.... sup ayam @ tomyam campur.... kalau minuman dia suka teh ais....

*5. Where did he go to high school?
SMK Muara Tuang, Kota Samarahan....

*6. What size shoes does he wear?-
Kalau x silap 9 @ 10...sowi abg..bukan lupa tp x pasti.....

*7. If he was to collect anything, what would it be?
x tau la ni dikira dia collect ke x...duit syiling... sbb tetiap kali balik keja dia mesti letak syiling kat almari solek....dia x suka ada syiling dalam purse... berat..... aku la tukang simpan dalam tabung....(x pe, bila x de duit nnt dapat la aku korek..hi..hi..hi)

*8. What is his favorite type of sandwich?
x kisah... semua dia makan....... senang aku...kkdg buat sanwich telur je....

*9. What would this person eat every day if he could?
Nasi Ayam... x kira la kat mana dia pergi pun...mesti nak cr kedai nasik ayam...kalau gi tesco ampang tu...kedai nasi ayam Linda Onn la yg dituju.... sampai aku naik muak... sesekali aku nak gak makan kat Kluang station ke..... Jm beriani ke.....

*10. What is his favorite cereal?
cereal? dia x suka makan cereal la... kalau boleh dia asyik nak makan nasi..dan nasi... dan nasi......

*11. What would he never wear?
yg pasti jgn bg sesuatu yg berwarna oren pinang masak @ pink... dia xkan pakai walau dipujuk rayu.....

*12. What is his favorite sports team?
~Kipas susah mati~ team Manchester United ni...

*13. Who did he vote for?-
kalau undi Af ke Mentor ke @ ape2 yg berkaitan hiburan rasanya dia x penah undi...tp kalu politik... undi dia adalah rahsia..hi..hi......

*14. Who is his best friend?
1st mestila Me`the dearest wife'....hi...hi.... ye ke abg?..... n member kampung dia yg sama2 dok kat Kl...... kahok..... Nen.... Mat.....(yg lain2 x ingat nama..sowi abg)

*15. What is something you do that he wishes you wouldn’t do?
melawan dia..... hi..hi..... aku ni kuat membangkang ..... selalu dia ckp.. cuba la dgr cakap abg ni.....

*16. What is his heritage?-
Melayu sarawak...Anak jati Kuching ni......

*17. What is his favorite colour?
Blue and black.

*18. What is his habit?
picit jerawat aku.... kkdg sampai nangis2 aku..... sbb dia akan paksa......

*19. What is he proud of?
Dapat kawen ngan aku kut..hi..hi... prasannya..... dapat bg duit utk mak ngan ayah dia pg haji..Alhamdulillah.....

*20. Lastly, do you think he will read this?
no... sbb dia keje site... x de masa nak bc blog aku... tp x tau la kalau dia bc senyap2...hi..hi...

ok..dah abis hutang..... aku nak semua isteri2 yg baca blog aku ni jawab tag ni yer..... Wajib tau......

3 comments:

  1. thanks eyza...aa kita sebaya rupanya ekkkkk..dh amik kete baru? tag? waaaaa kena beb....

    ReplyDelete
  2. dah.. baru sampai dr kg semalam..... jgn lupa jwb tag tu.... kita dah letak kat situ...wajib...... :)

    ReplyDelete
  3. http://www.sweetim.com/s.asp?im=gen&lpver=3&ref=10

    eyza...nanti download kat sini ye...then dier akan kuar emoticon page kat atas toolbar kiter...klu nak guna just pilih satu je..nanti dier akan masuk terus dlm posting pages yg kiter ngah buat tu...

    selamat mencuba...ape2 mslh nanti bgtau dilla eh..heheh

    ReplyDelete