balik kg..... - Blog Eyzamiel

10.4.09

balik kg.....

lately ni aku busy sgt.... sampaikan nak update blog pun x sempat... lantikan baru berlambak-lambak kat opis.... letih aku nak buat gaji diaorg.... lambat nnt komplen plak.... sabor je la..... yg bestnya minggu ni sbb esok aku akan balik ke kg halaman terchenta.... ho..ho...ho... balik kampung..... ho..ho...ho... balik kampung......hati girang.....(nyanyi cam gaya arwah sudirman)..... aku balik sbb dah windu banget ngan family aku n nak amik keta aku yg dah keluar tu........ sukenya...... balik nnt kita berblogging lagi.... bye....... chau...chin... chau.....

2 comments:

  1. kite serupa... sama-sama wat gaji.. kalu lambat ade org komplen.

    ReplyDelete
  2. betul..betul.... kkdg tension kan... bukan yg pangkat besar je...yang kecik pun sama.... yg bengangnya kalau dia marah tu bukan salah kita.....

    ReplyDelete