Koleksi SEMBONIA bertemakan Liberal Art of Geometry Summer / Spring Collections 2015 - Blog Eyzamiel

10.6.15

Koleksi SEMBONIA bertemakan Liberal Art of Geometry Summer / Spring Collections 2015



Sape peminat Sembonia kat sini? Adik aku adalah peminat tegar barangan Sembonia ni tau.. boleh dikatakan kebanyakan koleksi handbag dia dr Sembonia.. 
aku pulak bukan lah pengumpul tegar sebab cuma ada 3 handbag Sembonia sebelum ni... ;) 


Baru-baru ni aku sempat la join Media Tour Sembonia di Alamanda Putrajaya... lepas join event ni.. aku macam tertarik je nak tambah lagi koleksi Sembonia aku.. macam dah suka jer ngan Sembonia ni.. ;)

SEMBONIA LIBERAL ART OF GEOMETRY SUMMER / SPRING COLLECTIONS 2015

Sembonia telah melancarkan koleksi terbaru iaitu  SEMBONIA LIBERAL ART OF GEOMETRY SUMMER/ SPRING COLLECTIONS 2015 .. 



Koleksi terbaru ini mengetengahkan Corak Geometri yang tak pernah ditelan dek arus zaman... Ianya memaparkan gaya yang lebih dramatik, berani dan menampilkan warna yang memang menarik dan sesuai untuk yang sukakan gaya trendy..

Buat masa sekarang, koleksi ini baru mengeluarkan 2 warna yang memang lembut dan sesuai untuk semua peringkat umur...

Koleksi Kuning + grey

Koleksi Pink + Grey

Kalau tanya aku koleksi warna mana yang cantik.. dah tentu la aku akan pilih warna Punk+Grey.. tapi warna kuning tu pun cantik tau kalau tgk live.. rambang mata dibuatnya...


Sekarang ni Sembonia tengah buat Tour di beberapa lokasi...bole dapat 50% diskaun  n ada contest jugak untuk sesapa yang suka selfie n upload dalam instagram.. senang jer... 

Pegi tempat yang diaorang buat Tour (aku gi kat Alamanda, Putrajaya)
  Cari kereta macam kat bawah ni... 
Kira burung diatas kereta...
Selfie dengan handbag Sembonia dan kereta dengan gaya paling kreatif..
hashtag #sembonia-style , #ootd dan tag @sembonia
Tunjukkan pada staff Sembonia dan korang boleh dapat baucer 50%..



Bukan itu saja, 6 orang pemenang dengan selfie paling kreatif akan dipilih untuk memenangi satu set koleksi 
Liberal Art of Geometry Summer / Spring Collections 2015' bernilai lebih RM1,000.


Ni adalah gaya yang aku pertaruhkan untuk contest ni... bole la kan dari tak ada.. hihihi...


Dah puas dok bergambar kat situ.. kami semua dibawa ke Butik Sembonia plak... Wah.. cantik-cantik koleksi yang ada kat sini... Rambang mata dibuatnya..







Koleksi Trible Collections ni sangat cantik tau.. ada rezeki nak beli satu la...


Selain dari Handbag, Sembonia juga ada koleksi kasut yang best dan trendy...


yang aku pegang ni koleksi Mother's day.. lembut je warna kan.. sesuai dengan naluri seorang ibu...


Orang memang tak putus-putus dalam Butik Sembonia ni.. maklumla banyak koleksi yang cantik-cantik...






Seronok dapat kenal n join blogger-blogger lain... n bila dah dapat baucer 50% tu harus la guna tau.. rugi kalau tak beli apa-apa.. aku sempat jugak sambar kasut memandangkan kasut untuk gi jalan-jalan dah takde... Alhamdulillah.. rezeki..lepas tolak 50%, masih under bajet.... Sembonia ni tak mahal uolls.. harga mampu milik gitu...


 Ok, pada yang terlepas RoadShow ni.. korang bole tengok kat FB Sembonia sebab kat sana nnt akan ada update tentang tempat Roadshow ni...


Dah lama aku nak beli Wrislet Sembonia ni. akhirnya dapat.. kaler pink lagi.. my peberet tau..

Tq Sembonia n semua blogger-blogger yang best...

Kredit norfa n Lynn..

Facebook : Sembonia
Website : Sembonia


2 comments:

  1. Ha sembonia kategori mamfu lagi lah.hany ada beli 1beg dah lama 3thn lebih kot,elok lagi.siap tukar tali free lagi.beshhh.canti nya yg kuning grey tu kannn

    ReplyDelete
  2. Assalam eyza,
    wow
    sonoknyaaaaaaaa
    50% tuuuuuuuuu kan3

    ReplyDelete