Baju Raya Plus Size ~ Kedai - Blog Eyzamiel

10.7.14

Baju Raya Plus Size ~ Kedai


Korang dah beli baju raya? Aku baru beli 3 pasang.. semua aku beli online je.. tahun ni malas nak tempah.. sebab.. harga kain + tempah lagi mahal dari beli siap.. baik la aku beli siap jer...

Dulu-dulu.. kalau nak beli baju siap.. memang susah la kalau plus size.. sekarang ni dah berlambak-lambak orang jual...

Ni antara senarai tempat yang aku suka sangat beli baju untuk raya...

Yang ni versi beli kat kedai... aku suka pergi 2 kedai ni...

1st.. Butik Peace Collection.. ala yang ada dari saiz xs ke xxxxxxl tu... tahun lepas aku beli kat sini sepasang.. tahun ni tak sempat lagi jejak kedai ni...tengok la minggu depan kut nak gi...




Ni pulak antara baju yang ada kat situ... cantik jugak.. Peace ni pun ada banyak cawangan.. Korang klik jer sini kalau nak tau kat mana lokasi kedai ni..

2nd pulak... aku suka pergi First Lady... kat sini aku suka jubah dia.. besar.. mak aku yang pakai saiz 52 pun muat...



Cantik kan? Harga pun murah..kira mampu milik la...

Ha.. tak pun, aku beli jer kat pakistan yang dalam tesco @ carrefour.. kekadang ada gak yang plus size.. macam tahun lepas aku beli kat pakistan tu jer.. siap boleh mintak kurang lagi.. hihihi...

Ni je la tempat yang aku suka beli..kalau walk in.. kalau untuk beli online, nanti aku citer kat mana aku beli... tapi kena tunggu next entry la yer...

No comments:

Post a Comment