4 sebab kenapa perlu shopping sempena Ramadan ni di LuLu Hypermarket KL - Blog Eyzamiel

27.4.19

4 sebab kenapa perlu shopping sempena Ramadan ni di LuLu Hypermarket KL


Tak lama je lagi dah nak bulan Ramadan. Bila tiba je Ramadan, kita mesti akan buat persiapan. Tak kira la persiapan untuk menyambut Ramadan ataupun Raya. Selalunya ramai yang suka buat persiapan dua-dua ni serentak supaya tak kelam kabut nanti.

Untuk persiapan menyambut Ramadan dan Raya tahun ni, Eyza cuma ke Lulu Hypermarket je.Kat sini senang sebab semua yang kita nak ada di bawah satu bumbung je. Tak perlu nak penatkan badan pergi survey 2,3 tempat.

Nak tahu tak 4 sebab kenapa Eyza suka shopping dekat LuLu Hypermarket? Ha.. ni la sebabnya:


Jualan Ramadan 
(1 Mei - 10 Jun 2019) - Storewide


Destinasi membeli-belah muktamad di mana pelanggan dapat menikmati penjimatan sehingga 70% OFF pada fesyen, kasut, beg tangan, elektronik / IT, telefon bimbit, isi rumah, perabot rumah, mainan & bagasi. Di samping itu, juga penjimatan besar pada produk harian, barang-barang segar, barangan runcit makanan & barangan bukan makanan.



Lulu dikenali kerana mempunyai pilihan luas kurma berkualiti terbaik dari seluruh dunia, yang diimport secara eksklusif untuk memenuhi keperluan bulan suci ini.


Anda boleh mendapatkan Ajwa, Kudhri, Mejdoul atau kurma premium lain dengan harga yang sangat baik di sini, serta barangan roastery lain untuk buka puasa.

Jangan lupa untuk mencuba makanan istimewa tempatan, India & Arab & makanan pencuci mulut dekat sini. Sangat sedap! Ini cara yang sempurna untuk persiapan awal anda untuk tempoh perayaan yang akan datang.

Bazar Raya (sehingga 21 Mei 2019) - Kawasan Promosi, Aras 2


Tempat di mana anda boleh mencari semua yang anda perlukan untuk Raya di bawah satu bumbung. Dapatkan penjimatan hebat dengan barang-barang promosi Must-have Raya seperti barangan isi rumah & barangan rumah, elektrik, elektronik, kasut & bagasi.




Jenama besar seperti Philips, Panasonic, Sony, Samsung, LG, Sharp, Tefal, JBL dan banyak lagi turut serta. Terletak di Kawasan Promosi, Tingkat 2, ini adalah masa yang tepat untuk memberikan rupa baru ke rumah anda untuk Raya yang akan datang! Jangan ketinggalan tawaran hebat ini!






Peraduan Dream Drive (1 Mei - 1 September 2019)


Selepas Peraduan "Shop & Win" yang berjaya tahun lepas, Lulu Hypermarket terus mengadakan pertandingan yang sama, dan kali ini dengan hadiah yang lebih baik. Pada tahun ini, 2 Proton X70 sebagai Hadiah Utama bersama-sama dengan hadiah yang lebih menarik seperti Apple iPhone 7+, TV LED UHD dan Baucar Hadiah Lulu.

Apa yang perlu anda lakukan ialah membelanjakan RM75 & ke atas dalam satu resit tunggal dari Lulu Hypermarket & Department Store semasa tempoh promosi, dapatkan kupon cabutan bertuah anda.

Isikan butiran anda, jatuhkan ke dalam kotak undian bertuah dan anda akan berlari untuk memenangi hadiah-hadiah hebat ini. Semudah itu!

Untuk pemilihan pemenang, akan ada 2 sesi, yang pertama akan diadakan pada 5 Julai dan yang lain akan pada 6 September 2019. Pelanggan boleh merujuk kepada jawatan promo FB Lulu, poster di dalam rumah & perkhidmatan pelanggan untuk butiran mengenai terma & syarat.

Promosi Mingguan (pada hujung minggu)

Pelanggan juga boleh menikmati tawaran hebat mengenai makanan segar, makanan panas, roti & barangan runcit, serta item terpilih dari kategori lain dalam promosi hujung minggu khas ini. Cepat kerana LuLu Hypermarket memberi tawaran istimewa untuk semua orang!




Eyza kalau setiap kali bersahur perlu ada Milo dan conflakes. Kalau rasa jemu makan nasi, memang cornflakes la yang Eyza cari. Bila tgk kat LuLu ni, 2 barang yang memang Eyza suka waktu Ramadan murah, apa lagi terus la beli. Rugi tak amik peluang ni.




Untuk 3 hari ni iaitu bermula semalam hingga la esok (26-28 April 2019), korang boleh dapatkan Baju, Kasut, Bag Wanita, Saree dan Churidar dengan potongan 40%. Memang berbaloi sangat.







Masih sempat nak grab peluang diskaun 40% ni. Rugi kalau tak rebut. Banyak boleh jimat ni.

So, Untuk persiapan menyambut Ramadan dan Raya Eyza just shopping dekat sini je. Apa kata korang pun ke sini. Selamat Menyambut Bulan Ramadan.

Untuk maklumat lanjut boleh layari:


1 comment:

  1. I tak nak kereta Proton X70, Apple iPhone 7+ Mine coins pun cukup lah.

    ReplyDelete