Buffet Ramadhan 2018 : Iftar @ Funtasia , Hotel Bangi-Putrajaya - Blog Eyzamiel

29.5.18

Buffet Ramadhan 2018 : Iftar @ Funtasia , Hotel Bangi-Putrajaya

Buffet Ramadhan di Bangi/Putrajaya/ Alhamdulillah... Hari ni adalah hari ke 13 Umat Islam berpuasa. 13 Ramadhan dah. Tiap kali Bulan Ramadhan mesti orang tercari-cari Buffet Ramadhan untuk berbuka puasa. Dah 2 tahun berturut-turut Eyza dapat rasa hidangan Buffet Ramadhan dekat Hotel Bangi-Putrajaya ni. 

Buffet Ramadhan dekat Hotel ni dihidangkan dekat Restoran Funtasia iaitu Restoran Halal yang mana ada makanan tempatan dan Barat. Tahun ni. ada lebih dari 200 makanan dan tempat makan pun selesa sangat.


Apa yang uniknya dekat sini, ada juga makanan yang dihidangkan di atas Roda Ferris yang berketinggian 12 kaki. Selain tu, ada juga makanan best seperti Kambing Panggang, Sate Malaysia dan BBQ Mongolia.







Makanan kat sini tak pernah mengecewakan Eyza. Eyza paling suka kambing golek dan pulut makan dengan serawa durian. Sedap sangat.

















Berbaloi sangat semua makanan ni dengan harga RM 120 untuk dewasa dan RM 60 untuk kanak-kanak. Kalau datang sini wajib try itik panggang. Sedap wei.








Terlupa pulkk Eyza nk inform yg klu kita buat tempahan dan bayaran seawal 24 jam, harga Buffet hanya RM 90 dewasa dan RM 45 kanak-kanak.

Utk tempahan boleh call 03-82102222 atau email ke fb_reservations@hotelbangi-putrajaya.com

2 comments:

  1. Perggghhh makanan kat sini... Best bestnyaaa.... Teringin la nak berbuka kat sini

    ReplyDelete
  2. kecur tengok semua menu.. adudu..sedap-sedap belaka.
    JanjiKita

    ReplyDelete