Hair Mist Hajarose buatkan rambut kurang gugur dan lembut - Blog Eyzamiel

31.1.17

Hair Mist Hajarose buatkan rambut kurang gugur dan lembut

Semua orang nakkan rambut yang sihat dan cantik kan? Eyza pun macam tu jugak. Walaupun Eyza bertudung tak bermakna Eyza kena abaikan penjagaan rambut.

Eyza ni ada masalah rambut gugur dan kering di hujung. Pakai syampu je tak cukup untuk selesaikan masalah Eyza ni. Nasib baik Eyza jumpa dengan satu produk yang dapat membantu mengurangkan masalah Eyza. 

Produk rambut dari Hajarose ni memang best. Kalau kita beli by pos, diaorang akan balut cantik-cantik dn penuh dengan ciri keselamatan bagi elakkan botol pecah.


Mist Rambut Hajarose di ada 2 wangian iaitu Teratai dan Melor. Untuk kali ni Eyza try Mist Rambut Melor. Kalau dah namanya melor dah tentu-tentu la bau bunga melor. Dulu-dulu, Eyza suka petik bunga melor kat pokok dan sematkan kat rambut. Terus rambut jadi wangi.


Mist rambut Hajarose bukan sekadar wangian rambut, vitamin B5 di dalam botol ini akan menyuburkan serta menyegarkan rambut dengan wangian Teratai atau melor bersama-sama dengan Vitamin E yang juga melembapkan rambut dari luar dan dalam.


Cara nak guna pun senang je.

Spray sedikit Mist Rambut Hajarose di atas tapak tangan,tambahkan setitik dua essential oil pilihan kita. Bukan sahaja melembapkan tetapi ia merangsang minyak semulajadi rambut untuk menambahkan kelembutan dan sinar rambut.


Eyza sukakan Mist rambut ni sebab rambut Eyza dah kurang gugur dan makin lembut. Nak sikat pun dah senang. 

Sebotol hanya berharga RM 39.90. Dengan pembelian 2 botol, akan dapat free postage. Yeay. Best kan?

So, sesiapa yang ada masalah rambut macam Eyza bolehlah try Hair Mist ni.

Keterangan lanjut boleh layari:
Whatsapp : +6012-7071725
Email : hello@hajarose.com
Instgram :@hajarosekl


1 comment:

  1. Lately Neeza pun alami rambut gugur sampai mak kata hampir nak botak satu part tu XD boleh consider produk ni, tq for suggestion, hehe

    ReplyDelete