Dashing Elite Men Shampoo Produk Penjagaan Rambut Khusus Untuk Lelaki - Blog Eyzamiel

2.2.17

Dashing Elite Men Shampoo Produk Penjagaan Rambut Khusus Untuk Lelaki

Eyza selalu perasan yang Rambut Hubby ni jenis berminyak. Kalau dia pakai minyak rambut atau Gel lagi la rambut dia cam tak best. Sebelum ni Hubby bedal je pakai sabun dari hujung kaki sampai hujung rambut. Tu yang kekadang tak betul-betul hilangkan gel rambut.Dok kejung lagi.Nak pegang rambut pun tak best.

Nasib baik la Eyza bagi Hubby try Dashing Elite Men Shampoo ni. Dah la bau wangi. Rambut pun dah tak bermiyak, gel rambut pun hilang setiap kali Hubby cuci dengan Syampu ni.


Kalau nakkan rambut yang bersih dan kulit kepala yang segar, eyza memang recommed para lelaki di luar sana untuk try Dashing Elite Men Shampoo ni.

Shampoo ni ada 2 pilihan iaitu Anti Kelumumur dan dan Anti Rambut Gugur. 


Anti Rambut Gugur
Shampoo ni mengandungi Advance Micro-Protein yang dapat menguatkan rambut dan mengurangkan kerapuhan dan memberikan rambut yang lebih kuat dan sihat.Ia juga mengandungi Mentol dan membuatkan kulit kepala sejuk je lepas guna.

Anti Kelemumur
Macam hubby memang ada kelemumur dan Dashing Elite Hair Shampoo biru ni memang sesuai.Ia mengandungi Agen Anti Kelemumur dan merawat kulit kepala supaya kepala bebas dari Kelemumur.

Produk ni boleh didapati di semua Pasaraya dengan harga serendah RM11.90 untuk 250gm.

Untuk keterangan lanjut boleh layari : Facebook

3 comments:

  1. Wah, bagus juga ni, hehe, baru ingatkan nak beli untuk boyfie, sekali boyfie pun tak ada lagi, hehe, gurau2 :D

    ReplyDelete