Macam-macam hadiah menarik di Printcious. Rambang mata dibuatnya! - Blog Eyzamiel

13.1.16

Macam-macam hadiah menarik di Printcious. Rambang mata dibuatnya!

Aku ni kalau part beli hadiah memang failed. Bukan sebab apa, kekadang jadi blur tak tau nak bagi hadiah apa. Alih-alih, hadiah yang ready made dan biasa jual kat kedai tu je aku beli. Tak special Langsung. 

Nasib baik la aku dapat tau tentang Printcious ni.  Senang sikit kerja aku.Beli je kat sini. Dah la cantik. Harga pun berpatutan. Sesuai la dengan tagline diaorang,  Precious Gifts From Your Heart!

Macam-macam produk ada dijual kat web ni. Semuanya boleh ditempah mengikut citarasa pelanggan. Ada T-shirt, Mug , Puzzle ,Cushion dan macam-macam lagi la. Bagitau je diaorang design macam mana korang suka. InsyaAllah, diaorang akan realisasikan macam yang korang nak.


Tahun Baru Cina tahun ni adalah Tahun Monyet dan kalau korang berminat nak tempah sesuatu sempena CNY ni, korang boleh tempah kat siniMacam-macam design ada.

Untuk Valentine's Day pun ada tau. Untuk sesiapa yang sambut Valentine tu n nak surprisekan yang tersayang dengan hadiah yang best, bole la tempah kat sini.



 Selain dari 2 hari penting tu, korang jugak boleh tempah untuk Birthday,Wedding, Baby atau untuk hadiahkan diri sendiri pun bole. Dan kalau kita nak buat T-shirt nama kita dan pasangan pun mereka boleh buat.


 Ni ada contoh produk yang bole kita tempah kat sini. 




Sekarang ni Printcious tengah buat offer tau. Rugi kalau tak grab. Korang boleh masuk laman web Printcious dan akan nampak macam gambar bawah ni. Bole guna kod tu untuk dapat diskaun *tertakluk pada terma & syarat






So, apa tunggu lagi. Jom tengok kat web Printcious.. Macam-macam ada. Pilih je design dan corak yang korang nak. Aku pun tak sabar nak shopping kat sini. Semua nampak best. Rambang mata. Tak tau nak pilih apa. hihihi.. Nak tau apa yang aku pilih? Tunggu..


3 comments:

  1. Sally tempah bantal kak harituuu...hihihi...lepas tu dengan mug...mmg ketagih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. K.eyza pun dah terbeli tadi. Tak sabar nak tunggu siap. hihihi

      Delete
  2. ehem. nk jenguk2 jugak laa hehehhe cmm besttt jeeee

    ReplyDelete