::Seminar Wanita~Puspanita KKM:: - Blog Eyzamiel

12.2.12

::Seminar Wanita~Puspanita KKM::

Ok, kita hold dulu citer penutup CH... kali ni aku nak citer tentang aktiviti semalam..... Semalam, aku n the gang pergi KKM.. ada jemputan dari Puspanita KKM Putrajaya..... Diaorang buat seminar "Wanita Sihat Keluarga Sejahtera"....

Awal2 pagi, aku dah keluar dr rumah sebab diaorang kata bas akan gerak pukul 7.00 pg.. nasib baik umah aku dekat je ngan opis, pukul 6.45 pg baru aku gerak.. sampai, ngam2 kul 7.00 pg... sampai jer kat Lobi, tengok2 tak ramai pun lagi yang sampai... biasa la jam Melayu kan..... tunggu punya tunggu, akhirnya pukul 7.30 baru bas gerak.....


Masa pg pakai baju putih tudung pink, sebab diaorang kata akan dapat T-shirt kaler pink... sekali, bila dah dapat T-shirt, rupa2nya kaler purple.... tak matching la pulak ngan tudung... lantakla....
Sampai je kat KKM, macam biasa la... daftar dulu untuk ambik T-shirt dan goodie bag..... dah settle.. baru la kami semua tukar baju.... pastu, gerak ke Tingkat 8 bangunan KKM untuk gi Senamrobik.... masa senamrobik ni best, sebab ada satu segmen tu.. diaorang bukak lagu pop yeh yeh dan semua pakat menari macam zaman pop yeh yeh.. happening sangat time tu... teringat yg Arwah Mahmood June menari dalam citer Do Re Mi kut kalau x silap aku.... Lawak...

lepas Senamrobik, sarapan... n pastu baru gerak ke Auditorium untuk ceramah.... Semua ceramah best.... ada jugak cabutan bertuah, tapi aku ni  kalau ada cabutan bertuah... selalu jer tak bertuah....













kalau ikutkan aturcara, habis pukul 5.00 ptg, tapi dah terlajak ke pukul 6.00 ptg.... sampai rumah dah pukul 7.00 ptg.... sampai2 jer, hubby x de kat rumah sebab dia pg jumpa kawan... aku pun fikir, takpela.. pas Maghrib baru aku masak untuk makan malam.... tak lama pastu hubby balik.. dia cakap aku tak payah masak.. aku ingatkan dia nak bawak aku makan kat luar... rupa2nya, pas maghrib, dia yang bertungkus lumus kat dapur... masak untuk makan malam.... Bestnya.... dapat la aku berehat... Thank's abang....

2 comments:

  1. Another world's wonders in the making.. Gallery BiGDee House of Magic Potions world's first nano microfungus potions- Taman Royal Lily, Tanah Rata. Come and experience the wonders!

    ReplyDelete
  2. salam...boleh sy tau tentatif program? pengisian dan tajuk2 ceramah. tq

    ReplyDelete