::Main masak-masak:: - Blog Eyzamiel

28.2.12

::Main masak-masak::

Blog aku ni memang dah terkenal dengan citer basi... ni pulak citer hari Jumaat hari tu.... Kan aku ada bgtau yang Apa Kata Wanita ada siaran ulangan hari Jummat... so, kami semua ni... dengan semangat berkobar-kobar.. dah buat plan... Waktu lunch, beli barang2 dan masak kat rumah aku..... bole la kami makan sambil tengok tv... Dah rasa macam main masak2 pulak bila dah ramai2 camtu...

Antara menu yang ada.. Gulai Lemak cili api (asli dimasak oleh orang Negeri 9), sayur kobis, ikan goreng, air asam, buah tembikai, mangga cicah sambal... dan ada gak kudap2 sampingan macam kacang ngan snek...








Bila AKW start, tergelak-gelak kami semua bila tengok muka sendiri dalam tv.. cam lawak jer....

Alhamdulillah, dapat juga aku buat kenduri masuk rumah baru.. walaupun secara kecil-kecilan dan tidak dirancang... kawan2 aku dah settle... pasni giliran untuk jemput kawan2 hubby pulak....

2 comments:

  1. Meriahnya lauk pauk.. makan dan masak ramai2 gitu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kak rinna.. rasa macam tengah rewang kenduri pulak..

      Delete