::Sian Hubby:: - Blog Eyzamiel

21.3.11

::Sian Hubby::

Pagi tadi aku terlambat pg kerja.. :)
bukannya aper.. aku tersilap kunci jam....
sepatutnya kunci jam kul 6.00 pg, tapi terkunci jam kul 6.00 ptg... ha..ha..ha.. salah sendiri....hubby mmg x pernah kunci jam.. aku la jamnya...
nasib baik kul 6.30 aku terjaga... apa lagi, kelam kabut la....
tetiba hubby cakap yg dia x larat nak gi kerja hari ni sbb badan dia rasa lemah sangat....
bila aku rasa dahi dia, mak ai... panas!
makanya mr. hubby cornfirm demam...
aku nak pg keja pun mcm x sampai hati....
tapi hubby cakap x per... dia ok....
dia suruh aku pg kerja jer.....
memandangkan hari ni membe aku cuti, terpaksa la aku gi keja gak...
aku ajak hubby gi hospital, tapi dia x nak pulak...
aku suruh dia berehat jer...
sampai opis tadi dah kul 8.10 pg... lewat 10 minit.....
x sabar nak tunggu kul 5... nak balik tgk hubby.. sian dia.....
harap2 la demam dia x berlarutan...
kalau x, esok kena paksa la ke spital.....

eyza

No comments:

Post a Comment