::Karnival Harian Metro:: - Blog Eyzamiel

31.3.11

::Karnival Harian Metro::

Hari Sabtu tempohari aku dah janji ngan opismate aku nak gi Jalan TAR cari kain..... Masa atas train tu, tetiba aku teringat yg Harian Metro ade buat Karnival kat Dataran... aku pun ajak la membe aku gi sana.. ye la, dah alang2 sampai kl kan.... tapi, ya ampun...panas terik.... kami redah jgk walaupun panas sbb nak gi tgk apa yg best kat situ....... x de apa sgt.... masa kami sampai tu, kat khemah dah x ramai pun.... tapi ramai semua tgk persembahan...... kitaorg x tunggu konsert pun.. ye la, konsert malam..... xkan aku nak tggu sampai mlm.... nak bg hubby cari aku kat situ nnt... :) jalan2 n amik gambar pastu baru gerak gi Jalan TAR.... kat bawah ni ade sebahagian gambar2 aku kat sana...... :)









opismate aku..ida....

1 comment:

  1. Spot on with this write-up, I honestly feel this web site needs far
    more attention. I'll probably be back again to read through more, thanks for the advice!

    ReplyDelete