::Hubby kena masak:: - Blog Eyzamiel

11.3.11

::Hubby kena masak::

dari pg tadi perut aku buat hal sbb senggugut.... sakit yg teramat sgt....... bila petang senggugut aku makin menjadi-jadi... maybe sebab sejuk aircond kat opis..... bila hubby amik kat opis petang td mmg aku rasa x tahan sangat... sakit perut menangkap ke pinggang..... sampai jer umah.... hubby tanya.... larat x nak masak ni? aku terus terang mmg x larat sgt.... n hubby cakap x per la... malam ni abg masak...... great!
jawapan yang ditunggu-tunggu..... aku gi mandi n hubby masak..... dah siap semua aku cuma makan jer.... sedap hubby masak malam ni... walaupun simple tetap sedap..... hubby buat ikan stim, sambal ikan bilis ngan ikan bilis goreng tempoyak...
walaupun sakit, 2 kali gak la aku tambah nasi... :)
abis la diet aku camni..... TQ abg... pasni leh la masak lagi.... peace!

p/s:gambar x der sbb dah lapar sgt x sempat nak snap pic!

No comments:

Post a Comment