::Dapat No. 2:: - Blog Eyzamiel

27.3.11

::Dapat No. 2::

hari ni puspanita opis aku ada buat pertandingan boling... sebenarnya, dah 2 kali aku masuk pertandingan ni..... tapi x pernah menang.. asyik dapat saguhati ajer...... dahlah, 2 ahli group aku tarik diri saat2 akhir..... terpaksa cari pengganti....... akhirnya, ade jgk rezeki kami...... Alhamdulillah group aku dapat no.2.....

di antara peserta..... ada 17 kumpulan semuanya..... satu kumpulan ade 4 orang......


confident jer baling.....


konon2 pro... :)

happy sebab menang....

ahli kumpulan aku.... sorang x der sbb terpaksa balik awal....

scoreboard kami.... markah aku yg paling sikit.... nasib baik yg lain cover aku... :)

terima hadiah dr En. Shaarani.....

naib johan....

Group yg baju oren tu Johan 2 kali berturut-turut..... Diaorg ni mmg terer sbb jatuhan pin keseluruhan dapat 1066. Group kami dapat 833 n tempat ketiga dapat 817.....

bergambar beramai-ramai......


Piala kami..... shantek........

No comments:

Post a Comment