::seminar kenali diri melalui warna:: - Blog Eyzamiel

21.3.10

::seminar kenali diri melalui warna::

skrg ni aku jd malas plak nak update blog.... x tau la naper.... 2,3 hari ni macam x de mood jer....mgkn ms P nak dtg kut...hi..hi...

sebenarnya citer ni dah basi... tapi aku tetap gak nak citer.....
hari khamis tu aku ade seminar kenali diri melalui warna....
kaunselor tu bg 100 soalan suruh kitaorg jawab....
lepas dah buat semua soalan tu, kena kira berapa jumlah yg kita jawab ya.....
ada 4 kaler.... aku dapat biru yang paling tinggi.....

ciri2 org biru ni ialah:
-romantik -mgkn aku romantik sbb aku suka sgt buat sesuatu yg romantik ngan hubby..hi..hi...
-sensitif -ni mmg betul sbb aku kalau tgk citer hindustan @ baca novel pun bole nangis
-harmoni -yes...Peace No War.....
-berseni -x sgt.. walaupun aku dapat 4 masa SPM dulu.. aku sendiri pun x percaya....
tapi mgkn berseni dr segi lain kut (aku suka jgk tulis cerpen-utk simpanan
sendiri jer...hi..hi....)

walau apa pun... seminar ni best.. dapat release tension........

p/s: hari ni hubby keja..... x dpt la gi jalan2.....

No comments:

Post a Comment