::family day'z:: - Blog Eyzamiel

27.3.10

::family day'z::

2,3 hari ni bos aku asyik citer pasal nak buat family day jabatan... tapi x der idea nak buat kat mana.... ada yg ajak gi pd, cameron n melaka..... bos aku plak nak yg tepi pantai.. bila cdg pd x nak plak.... masalahnya x bole pg jauh2 sbb nak pg sabtu n balik ahad sbb isnin kan keja..... kalau ikutkan aku gi lembah azween kat h.langat tu er sbb dekat ngn umah aku.....hi..hi....

korang bole x bg cadangan, tmpt mana yg best tuk family day? kitaorg dah buntu ni....

2 comments:

  1. cameron highlands sgt best tp takde pantai la.
    pi bagan lalang ke mkn seafood beramai2. kat situ ade pantaikan? hikhik.

    ReplyDelete
  2. tu la...kalau ikut aku nak gi cameron highlands.... bos aku pulak nak pi pantai..... kitaorg ajak gi pantai dalam, x nak plak dia...hi..hi...

    ReplyDelete