::achik,spm, besday dan dot dot dot:: - Blog Eyzamiel

11.3.10

::achik,spm, besday dan dot dot dot::

wah..wah...wah...tajuk x hengat..... hi..hi....

hari ni aku berdebar nak tau result spm adik aku acik..... aku malas nak call dia sbb aku tau nanti dia akan call punya..... petang baru adik aku call..... Alhamdulillah result dia ok..... dia sebenarnya nak masuk maktab atau UPSI sbb dia minat nak jadi cikgu..... mudah-mudahan dapat...... Amin.... kiranya result ni hadiah utk besday dia esok......
tapi... baru jer dapat result tadi.... dah call aku nak mintak aku belikan laptop.... wo..budak2 sekarang..... aku dulu masuk IPT pun x de laptop sendirik... nak buat assignment jenuh kena pg cyber cafe.... kalau org ramai kat CC, sampai ke tengah malam la aku kat situ buat assignment....adik aku ni baru dapat result dah demand mintak bukan2.... tapi aku kata kalau dia dapat masuk IPT baru aku pertimbangkan permintaan dia tu..... (itu kira janji ker?)

nak bagi ke x... nak bagi ke tak...... tggu aku kaya la baru aku bagi...hi..hi..hi....

2 comments:

  1. upsi bagus. pakcik megat ade jadi lecturer kat situ. tahniah achik. dulu kecik je skrg dah habis sekolah dah. cepatnye....

    ReplyDelete
  2. tu la pasal.. rasa mcm sat sgt semua dah besaq..... macam mana nak apply upsi TU JIE... aku pun tak tau sgt... bole tlg risik2 x kat pakcik megat x?... :)

    ReplyDelete