:: haru biru :: - Blog Eyzamiel

23.3.10

:: haru biru ::

petang tadi aku kuar jap pg tabung haji ngan hubby... kitaorg pg naik keta hubby... masa dlm keta tu aku sangkutkan tag nama aku kat dalam keta.... bila dah abis urusan, hubby hantar balik opis.... bila aku dah naik opis baru aku tersedar yg tag nama ada dlm keta... alamak macam mana ni.... kat tag nama tu ada kunci loker aku..... macam mana aku nak balik jap lagi sbb kunci keta ada dalam loker... kalau loker x bole bukak, mcm mana aku nak amik kunci..... aku cuba call hubby banyak kali tapi x dapat..... time2 macam ni la pulak hubby nak off handset... aku cuba gi cari hubby kat stesen minyak kat opis aku sbb hubby cakap nak gi isi minyak.... tapi x der.. dah macam lari marathon di waktu ptg plak aku ni tadi......
terpaksa la aku balik opis semula.... call lagi hubby, tetap x dapat.... aku ingat nak tumpang membe jer balik umah ambik kunci.... tapi, nasib baik bos aku suruh call Radicare, kalau2 diaorg bole bukakkan loker tu.... nasib baik Radicare cepat dtg... terpaksa la diorg kopak n gantikan kunci baru kat loker aku.... nasib baik lagi.. kalau x, terbang lagi la duit utk aku bayar teksi.....
dah dapat ambik handbag n kunci semua, aku pun pg la kat parking keta... berderau darah aku bila tgk keta sebelah keta aku kena pecah... aku dah mula takut.. yer la, risau gak kalu2 keta aku terlibat sekali... nasib baik keta aku x der apa2.. tapi sian ngan owner keta sebelah... aku pun x tau keta sapa, kalau tau bole bgtau dia.... mintak simpang malaikat 44 kejadian yg macam tu jadi kat keta kita semua.....

2 comments:

  1. Salam
    Huuu risau saya dengar kereta kena pecah walau x kenal ownernya

    ReplyDelete
  2. W'salam....
    eyza pun risau gak.... eyza pun baru tau yg membe satu opis hilang keta hari yang sama.... takutnya...

    ReplyDelete