::LaNgKaWi-PaRt 2:: - Blog Eyzamiel

9.7.09

::LaNgKaWi-PaRt 2::

Ahad-05/07/2009

pagi2 lagi hubby dah bangun sbb dia nak pg tgk projek..co. hubby dapat projek masjid kat Langkawi.... homestay aku sebelah jer ngan projek ni... adik2 aku dah boring sbb homestay ni jauh sikit dari pantai... tghr tu hubby balik bawak no fon chalet kat pantai cenang...lepas dah call chalet satu persatu.. akhirnya kitaorg decide nak tggl kat AB Motel... walaupun time kitaorg pg ni bukan waktu cuti sekolah..tapi ramai gak org..kebanyakkan pelancong dr arab. amerika ngan jepun....
kul 2 ptg kitaorg check-out dr homestay sbb nak check in kat AB.... ok gak chalet ni.. sebenarnya motel ni dah dapat pengiktirafan hotel..tapi diaorg belum tukar nama lagi..tu yg kekal nama Motel tu... (aku tau ni dr sorg pakcik yg kat situ..x tau la betul ke x) tapi kalau tgk chalet dia mmg best..lagi best dr chalet yg aku sewa masa gi pangkor dulu....
petangnya...aku ngan adik-adik aku jalan2 kat pantai..mula2 diaorg semua x nak mandi..bila tgk pantai dia cam best jer... semua nak mandi.....

bercanda di pasiran pantai.....








mana satu kaki aku? :)


sesi mandi laut... aku tukang amik gambar jer..malas nak mandi...




balik dari pantai dah petang..hubby pun dah balik dr keja...mandi..solat...pastu kitaorg gi makan malam kat nasi kandar tomato... makanan kat situ semuanya sedap2.... x rugi la makan kat situ..dekat jer ngan chalet aku... jalan kaki x sampai pun 10 minit.... lepas dah kenyang... jalan2 tgk souvenir kat tepi2 jalan pantai cenang tu... then balik chalet terus jer tido.......

sambung..........

No comments:

Post a Comment