::aktiviti semalam:: - Blog Eyzamiel

21.7.09

::aktiviti semalam::

sebenarnya semalam aku cuti.... aku pg putrajaya... hantar adik aku interview kat SPA.... dah xde org nak hantarkan..nak tak nak..aku kena cuti la.... nasib baik jalan nak pg putrajaya smlm kurang jammed.. mgkn hari isnin ramai yg malas nak pg keje kut..
sampai sana dalam kul 8.15 pagi... aku hantar adik aku kat depan SPA n aku terus gi lepak kat Dataran Putrajaya.... dalam kul 9 lebih tu hubby call bgtau yg dia ade kat site putrajaya..aku pun pg la lepak kat sana jap sementara hubby nak amik barang sebelum gi jenjarom plak....


ni la projek yang diaorg tgh buat kat perbadanan putrajaya...
lepak jap jer..pastu hubby gi jenjarom n aku gerak gi dataran balik..lepak kat sana sambil tgk gelagat org...
macam2 gambar yg aku snap bg hilangkan bosan menunggu.....



ni plak aku rasa rombongan kut..sebab semuanya pakai baju yg sama jer.... teringat rombongan sekolah dulu2....
pas adik aku dah settle semua..aku gi amik dia kat SPA...terus gerak pg tesco plak.... beli barang2 nak masak malam ni....tahun ni aku sambut anniversari ala kadar jer.... kalau ikutkan perancangan aku ngan hubby..tiap2 tahun..anniversary.. kitaorg nak gi bercuti..tapi sbb tahun ni jer dah pg sabah n baru jer balik dr langkawi..so..tahun ni kat kl jer la.... malamnya hubby balik... buat surprise party sikit utk dia... kecil2 jer.....
masa kat tesco..aku sempat beli kek comei ni..cukup la utk kitaorg bertiga....

kek ni aku beli kat bee's ajer...


semoga perkahwinan ini berkekalan selamanya....


potong jgn tak potong....



acara suap menyuap... teringat time potong kek masa kawin dulu..hi..hi.....

ni la antara makanan yang ade.....


kek...


masak lemak ayam...


sayur campur....


pencuci mulut..buah oren....


sushi....

tu je la antara makanan yang ade.... x de la istimewa nyer pun.... tapi aku dah puas ati sbb hubby gembira... semoga perkahwinan ini bahagia n berkekalan selamanya...........

3 comments:

  1. salam kenal.....waaaahhh sedap betul la makanan2 tu sumerrrr...kecur air liur ni dah....hahahaha....

    ReplyDelete
  2. rafflesia merah..
    salam kenal....


    ida...
    thank's.....

    ReplyDelete