::LaNgKaWi-PaRt 1:: - Blog Eyzamiel

8.7.09

::LaNgKaWi-PaRt 1::

skrg ni dah free sikit... so, bole la aku citer ttg percutian aku kat langkawi....

hari sabtu (03/07/09)
kitaorg gerak dr umah mak aku pas zohor sbb pagi-pagi tu kitaorg gerak balik kedah (umah tok aku) sbb nak tgk baby pakcik aku.... sebenarnya aku pg langkawi ni pun sbb hubby kena tgk projek kat sana.... aku pun pg la temankan hubby.... so..aku apalagi..bawak la adik2 aku yg tiga org tu... mak ngan ayah aku x nak pg... sbb nak berniaga.... kesian kat customer katanya.... takpe la.. ade rezeki nnt aku bawak mak ngan ayah aku plak.......rupa2nya..dari umah aku ke kuala kedah sekejap jer... walaupun aku ni org kedah..tapi x pernah lagi pg sana..... sian aku kan... tu yg aku x-cited lebih tu bila hubby ajak gi langkawi.... walaupun hubby gi sana sbb keja... percutian aku ni tanggung sendiri tau.. x ditanggung co. hubby...
sampai k.kedah... hubby pg hantar kereta utk dibawa ke P.langkawi... selepas settle urusan tu semua... bos hubby hantar kitaorg pg jetty.....


posing atas keta bos...

ambik feri gi langkawi...lama gak perjalanannyer... masa aku pg tu cuaca x brapa elok..risau jer... tapi Alhamdulillah... selamat sampai kat langkawi.... membe hubby amik kat jetty n bwk kitaorg pg homestay.... ok la jgk..mula2 aku ingatkan homestay ni kena tggl ngan owner rumah skali..tapi rupa2nya x pun... rumah sebiji lengkap dgn perkakas utk memasak.... kalau family ramai2 mmg aku syorkan rumah ni.. semalam cuma RM 200.00 jer....

kat dalam 'homestay'....




disebabkan baru sampai...semua penat...malamnya kitaorg just makan jer kat kedai makan depan homestay tu......

muka kepenatan...

pas makan balik umah terus tido.....

sambung..........

No comments:

Post a Comment