Sewa Van Murah untuk ke KLIA2 - Blog Eyzamiel

26.3.15

Sewa Van Murah untuk ke KLIA2


Salam..

Lama aku tak menulis.. Lately ni tak berapa sihat.. lagipun.. ni baru balik bercuti ngan family..  Hari tu.. masa nak pergi bercuti.. merata la aku dok cari perkhidmatan van untuk hantar kami satu family ke KLIA2.. Mula-mula plan.. nak buat macam sebelum ni jer.. nak parking kat TBS dan naik bas.. tapi, mengenangkan aku bawak mak ayah aku.. kesian plak kat diaorang.. pastu, aku tukar plan nak parking kat Airport jer.. bila kira-kira balik rugi la plak.. ye la.. kami semua 10 dewasa.. mesti kena bawak 2 biji kereta.. parking sehari dah 46 ringgit.. 2 kereta dah jadi sehari 92 ringgit, kali plak ngan 4 hari.. menangis nak bayar.. tu blom masuk minyak dr rumah nak ke Airport...

Disebabkan plan tu tak berapa nak bajet sangat. aku pun try la cari perkhidmatan Van sewa untuk hantar dan ambik kami satu Family kat Airport... merata aku dok survey.. paling murah pun aku dapar RM 450.00 pergi balik (250.00 utk pergi- kena cas extra sebab pkl 3 pagi ,  200.00 utk balik).. aku macam nak dah ambik jer.. tapi.. dok fikir balik.. try la lagi..mana tau rezeki.... search  lagi kat google.. akhirnya aku jumpa website ni.. KADTRAVELINK ... 

Try Whatsapp ... cepat jer dia balas... tanya punya tanya.. dia bagi aku harga RM 300.00 untuk pergi balik.. takde extra cas untuk tengah malam.. Biar betul ni? Pucuk dicita ulam mendatang... aku terus booking...  last minit booking.. nasib baik masih kosong... Aku memang puas hati sangat ngan perkhidmatan dari KADTRAVELINK ni.. Pukul 2.30 pagi dia dah whatsapp aku... dah sampai bawah rumah.. padahal janji pkl 3 pagi.. memang terbaik la servis dia... Masa balik pun, kitaorang sampai je kat Airport van dah ada.. tak perlu dok tunggu2.. Hantar sampai bawah rumah...

Aku memang recommed sangat-sangat untuk sesiapa yang nak pergi Airport secara berkumpulan.. bole contact En. Khairul (No. Fon : 019-9660606) bole whatsapp jer.. memang dia akan balas nanti..

Ok.. itu jer nak share.. esok sampai lusa ada kursus kat Melaka.. makin sepi la blog ni x berupdate.. hihihi...

No comments:

Post a Comment