COD Seqy Beauty di Kota Kinabalu, Sabah - Blog Eyzamiel

11.3.15

COD Seqy Beauty di Kota Kinabalu, Sabah


Alhamdulillah.. hari ke hari.. makin ramai yang suka n percaya ngan produk keluaran Seqy Beauty... n ni ada berita baik untuk peminat-peminat produk Seqy Beauty di Sabah..

Aku akan ada kat sana pada 16 Mac 2015 ni dan akan buat COD dekat Pasar Filipina.. Yeay.. happy tak? mesti la happy kan.. sebab dah jimat duit pos..

Ok.. kalau ada sesiapa yang berminat whatsapp jer aku : 013-3151382 sebelum pkl 8 malam 13 Mac ni yer.. sebab aku cuma bwk stok yang dah dipesan.. kalau aku dah sampai sana baru nak order, mmg tak dapat la nak tolong..

Aku cuma akan bawak produk-produk ni jer..


Cleanser

BB Cream (ada fair, natural dan brown)

Sensual Plus Serum


Apa tunggu lagi.. jom ramai-ramai order.. Jimat tau.. pastu, barang siap bole dapat dengan selamat... Whatsapp jer 013-3151382 .. setiap pembelian ada free gift... jom ramai-ramai order..


4 comments: