Tanggalkan solekan dengan EVERSOFT Micellar Cleansing Water - Blog Eyzamiel

21.8.19

Tanggalkan solekan dengan EVERSOFT Micellar Cleansing Water


Eyza ni memang jenis yang suka jugak pakai mekap. Tapi muka Eyza agak sensitif. Kalau dah pakai mekap dan cuci tak bersih, nanti mula la naik Cik Jerawat bagai. Sebab tu la Eyza kena pastikan muka Eyza dibersihkan dengan EVERSOFT Micellar Cleansing Water sebelum Eyza cuci dengan pencuci muka.


Diperbuat daripada 100% ekstrak tumbuhan organik dan tanpa kandungan kimia berbahaya, EVERSOFT Micellar Cleansing Water ni boleh menanggalkan semua jenis solekan, krim pelindung matahari, lebihan minyak dan kotoran kulit tanpa menggosok.


Ia mampu mencapai kotoran yang tersumbat pada liang-liang pori sambil membersih dan melembapkan dengan ekstrak tumbuhan organik tanpa perlu dibilas.


Memandangkan hidrasi merupakan sebahagian penting dalam proses penjagaan kulit tidak kira jenis kulit anda, Bio-Hyaluronic Acid yang terkandung di dalam EVERSOFT Micellar Cleansing Water baharu ini bebas daripada Paraben, SLES/SLS, Propylene, glycol, phthalates, wangian, alkohol, minyak mineral dan pewarna , menjadikan  pembersih ini sesuai untuk semua jenis kulit.


Terdapat 3 jenis variasi, rangkaian EVERSOFT Micellar Cleansing Water mempunyai variasi yang sesuai untuk pelbagai jenis kulit iaitu:

1. EVERSOFT AVOCADO MICELLAR CLEANSING WATER - KULIT NORMAL

2. EVERSOFT TOMATO MICELLAR CLEANSING WATER - KULIT KERING

3. EVERSOFT GRAPEFRUIT MICELLAR CLEANSING WATER - KULIT BERMINYAK & BERJERAWAT


Eyza berpeluang untuk cuba EVERSOFT Tomato Micellar Cleansing Water.  Eyza suka sebab dapat tanggalkan mekap dengan bersih dan tak melekit.

Dah tu, ianya ada 100% ekstrak tumbuhan organik sangat sesuai digunakan dirumah, atau jika pergi bercuti.

Rangkaian EVERSOFT Micellar Cleansing Water boleh didapati dengan harga RM 25.90 (Semenanjung) / RM 27.20 (Sabah&Sarawak) dalam botol bersaiz 300ml di semua pasaraya besar, pasar raya hyper dan farmasi seluruh negara.

*harga termasuk 6% SST

1 comment: