Hadiahkan Set Wangian Enchanteur untuk orang tersayang! - Blog Eyzamiel

22.1.18

Hadiahkan Set Wangian Enchanteur untuk orang tersayang!

Setiap kali sambutan Hari Lahir atau Hari Ibu kita mesti pening kan fikir nak bagi hadiah apa dekat orang yang kita sayang.

Apa kata Eyza suggest korang bagi Set Hadiah EDT Mini Enchanteur Paris sebagai hadiah. 

Ada 5 set hadiah yang boleh kita pilih iaitu:
1) Set Hadiah EDT Mini Enchanteur Paris (Belle Amour & Mon Amie)
2) Set Hadiah EDT Mini Enchanteur Paris (Mon Amie & Adore)
3) Set Hadiah EDT Mini Enchanteur Paris (Mon Amie)
4) Set Hadiah EDT Mini Enchanteur Paris (Mon Amie & Charming)
5) Set Hadiah EDT Mini Enchanteur Paris (Belle Amour & Romantik)


Eyza pun dh ada 1 set.. Ikutkan hati macam nak semua je sebab cute dan wangi plak tu. Dah la didatangkan dalam packaging yang cantik. Eyza ada Set Hadiah EDT Mini Enchanteur Paris (Belle Amour & Mon Amie)


Kedua-dua wangian floral ni melambangkan persahabatan dan hubungan cinta yang mekar direka khas dengan bahan unik yang dapat menjamin mood keseronokan pada siang hari serta pengalaman suasana janji temu malam yang indah. 

Set ni sangat sesuai dijadikan hadiah sempena apa jua sambutan kerana wangian ini hadir dlm botol bersaiz comel dengan penutup berbentuk reben Enchanteur Paris yang tersendiri - seolah-olah hadiah yang diikat dengan reben.


Kedua-dua wangian ini digubah di dalam kotak yang begitu cantik bersama Menara Eiffel Enchanteur Paris.


Mon Amie jika diterjemahkan bermaksud My Friend (sahabatku) , memberikan wanita aroma yng menyenangkan dengan penuh kesegaran apabila berada di luar.


Belle Armour yang membawa erti Beautiful Love (Keindahan Cinta) , satu wangian yang didambakan terhadap seorang gadis impianmu.

Set hadiah ini mengandungi 15ml wangian dan boleh didapati secara ekslusif di farmasi Watsons seluruh negara.

Enchanteur Paris Miniature EDT Gift Sets berharga RM 34.90 (Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak). Enchanteur Paris Mon Amie Gift Set dijual dengan harga RM 23.50 (Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak). Manakala Enchanteur Miniature Guft Sets dijual pada harga RM 34.90 di Semenanjung Malaysia & RM 36.70 di Sabah & Sarawak.

1 comment: