Sale: Charles & Keith / Pedro / Flow / Victoria Secret Warehouse Sale (SSTWO Mall, PJ) - Blog Eyzamiel

31.3.14

Sale: Charles & Keith / Pedro / Flow / Victoria Secret Warehouse Sale (SSTWO Mall, PJ)

Hari tu membe aku ada bagitau yang ada sale Charles & Keith kat SSTwo Mall, PJ... aku ni dah la x berapa familiar area PJ ni.. tu yang aku tak pegi tu.... tapi, semalam aku tanya hubby... dia kata ok kalau nak pg... la.. rupanya dekat je ngan PPUM.. ingatkan jauh sangat.. hihihi... sampai je sana.. tengok banyak kereta parking tepi jalan... hubby pun nak join parking kat luar.. aku suruh hubby parking dalam... sekali bila masuk..mak ai... jammed teruk... banyak kereta... last2 keluar balik, parking je kat luar....

SSTWO Mall ni shopping Complex baru.. tu yang aku tak tau tu...hahaha... Masuk je dalam.... cari ATM Machine dulu.. ye la..kata nak shopping.. mesti la ada duit kan.... masa dok cari ATM, aku nampak ramai orang beratur kat atas.. ingatkan ada apa kat atas tu... rupa-rupanya semua tu tengah beratur untuk masuk ke tempat sale Charles & Keith tu.. Adoi... ramainya... tu yang tengah beratur.. kat dalam pun ramai gak... mula-mula macam dah x nak masuk.. tapi, bila tgk ramai yang lalu bawak kasut berkotak-kotak.. semangat aku dah kembali membara...cewah.. hahaha...



Tengok tu.. Sale sampai 80%.. dah la semalam last day.... tu yang ramai sangat orang...

Beratur panjang time ni.. nasib baik x lama sangat.. tapi..lenguh jugak la kaki ni....

Masa beratur tu.. nnt petugas kat situ akan bagi plastik bag putih ni... simpan handbag... pastu ikat...diaorg takut kita tukar ngan handbag dalam tu kut.....
 Masa kat luar tu, aku mmg dah target nak beli kasut.. sekali bila dah masuk... mak ai... ramainya.. nak tgk pun susah.. mcm2 pattern kasut ngan handbag... cantik-cantik pulak tu.. aku tak pulak amik gambar..

Aku dah mula rasa pening bila ramai-ramai ni..last-last aku langsung tak beli.. adik aku sempat beli 1 handbag Charles & Keith... ok la... dari harga 260 hinggit dapat 50%... berbaloi la jugak...cantik...

Muka orang hepi sebab dah dapat handbag idaman....
Muka orang hepi sebab duit x habis....hahaha...
Balik dari situ.. dah penat.. malas nak masak... adik aku just masak Spageti.. ok la tu.. x yah makan heavy sangat malam-malam ni.. nnt gemuk..hahaha....

2 comments: