::Kenangan terakhir di Hospital Ampang:: - Blog Eyzamiel

3.11.12

::Kenangan terakhir di Hospital Ampang::

Pejam celik pejam celik, dah 3 minggu aku bertugas kat tempat baru.Alhamdulillah. Sekarang ni baru aku sempat nak citer tentang Majlis Perpisahan kat Hospital Ampang. Lama giler tu terperap..hihihi...

Aku pg lapor diri ke JKWPKL&Putrajaya pada 1 Oktober hr tu.Bos lama mmg minta aku tangguh, dapat la 2 minggu.2hb tu aku balik la kerja kat Ampang. Kalau ikutkan 2hb tu membe2 opis nak buat makan2 untuk CC aku yang naik pangkat dan tukar ke JKNS, tp disebabkan kitaorg pun dapat tukar gak.. diaorang sekalikan majlis.. CC aku tu mmg x bg kami buat majlis perpisahan utk dia... tu yg kami rancang, buat makan2 secara santai kat McDonalds.. nasib baik depan opis jer...


Tengah agih2kan makanan masing2.....

Semua menanti dengan penuh sabar...

Bekas CC aku aka Apak...

Diaorang yg agihkan tu pun dah pening sebab banyak sangat...

Sebab aku yg diraikan, x payah buat apa2..duduk jer...

Tengok, siap ade tetamu jemputan lagi.....

Alip n Maklang....

Sesi ucapan.. aku pun kena gak..tapi gambar xde....

Yeay.. hadiah time.....

Membe aku ni sama-sama kat JKWP jugak...

Hadiah aku....

Cer teka apa kat dalam...


Kad Ucapan...

Pelan2 kita bukak yer...

Tara....... ada kain pasang dan kerongsang.. 

Dari kiri (hadiah yg aku dapat dr kengkawan) : Beg telekung dr Yati, Novel Projek Memikat Suami (Best sangat citer ni) dr Akmar dan yang last tu handag dinner dr Limi.. Tq yer kawan2....

Lepas majlis tu, aku masih lagi teruskan khidmat bakti kat Ampang sampailah 14hb adalah hari terakhir kat situ.. 13hb, aku datang opis.. settlekan apa yang patut dan angkat barang-barang...

Gambar terakhir aku kat tempat duduk yang paling aku sayang... dekat 6 tahun jugak aku duduk kat sini... Rindunya....

Buat Nota serah tugas... dan dengan rasminya, aku serahkan tugas kat membe aku Ida.. sian dia nak kena harung semua ni... 

13hb 10 2012 pukul 5.17 ptg adalah kali terakhir aku punch kat H.Ampang...


Selamat tinggal kawan-kawanku...kenangan bersama kalian semua adalah kenangan terindah yang takkan dapat aku lupakan... Luv u all... Muah....




No comments:

Post a Comment