::Cik P datang:: - Blog Eyzamiel

30.10.12

::Cik P datang::

Aku ni memang bole dikategorikan sebagai pengidap PCOS tegar.. maunya x tegar kalau period cuma datang 7 bulan sekali.. teruk kan? aku selalu tension bila fikir cik p yg x nak keluar.. kalau camtu mcm mana aku nak pregnant.. nak dapat waktu subur pun susah....

Tapi, ingat x entry aku yg pasal Pati Delima Gulsan tu? Ha.. Bulan lepas, aku period lepas minum susu kambing Al-Khisbun... lepas period, aku berenti sbb takut panas..habis period.. aku x teruskan minum susu tu sbb aku minum pati Delima ngan olive oil pulak.. dan.. Alhamdulillah.. hari ni genap cycle yg ke 28.. dan.. aku PERIOD... walaupun usaha aku  utk pregnnat x berhasil bulan ni.. xper, janji ade perubahan.. dan kalau period aku dtg elok.. senang sikit aku nak kira waktu subur.. Berbaloi jugak aku cuba Pati Delima tu.. Pasni, insyaAllah, aku akan terus amalkan Pati Delima tu sbb kalau pregnant pun bole minum.. tu yg best....

2 comments:

  1. Kat mana nak beli pati delima tu ye. Saya pun pcos. Dah ade anak sorang lepas ambikclomid. Second time Cuba, tak berhasil, g la lppkn, doctor bagi Clomid n injection, bulan 12 lepas buat iui, tapi gugur pulak. Nak try lagi rasa Dah kering poket.. Plus badan jadi makin gemuk. Injection tu pun sakit... Boleh watapp saya at 0197526183

    ReplyDelete
    Replies
    1. eyza selalu beli kat Pasar Jumaat kat Masjid Negara. sebotol RM 15.kalau awak dok dekat area ampang,kat carefour ampang pun ada.kiosk yg jual brg arab, sebotol rm 15 gak.

      Delete